wtorek, 9 lutego 2021

Zabawa u Ani i Inki

 Czas ruszyć choć trochę z zabawami, warunki pogodowe sprawiają, że świąteczne kartki łatwiej się robi. Na pierwszy ogień idzie kartka  na mapkową zabawę u Ani. W lutym mapki mniej mi leżą, powstała tylko jedna kartka i więcej raczej nie będzie.


Wykorzystałam digi stempel Bugaboo, bo miał podobny układ jak mapka. Trochę go zmieniłam dodając wcięcie z lewej strony. Białego koloru jest sporo, serce jedno na bombce.



Niestety brokat na śnieżynkach i cekiny nie oddały swojego blasku na zdjęciu.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie Bugaboo " wszystko idzie"- ANYTHING GOES

Druga kartka jest na tagową zabawę Inki, która w lutym zapragnęła mieć taga w kieszonce.


 Ponieważ znalazłam ubiegłoroczną niedokończoną kartkę z naszego wyzwania #20, do kieszonki dorobiłam taga z aniołkiem AuroraWings i choinką z masy. Tag można zawiesić na choince po nawleczeniu go na nitkę. W puste miejsce wkleiłam drugiego aniołka, żeby kartka  dobrze wyglądała.



Bez taga :


W środku też jest kieszonka, używałam jej do włożenia odpowiednio przyciętej oraz usztywnionej kartki z życzeniami.


                              
                           Pozdrawiam nocną porą, u nas dzisiejsza noc ma być najmroźniejsza 😕

21 komentarzy:

  1. ha ha ha.....Bugaboo też mam pocięte,,,hahahhahah Super karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Szczególnie te dodatki, aniołek i pingwinki - miodzio!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, pomysłowe kartki zrobiłaś. Udowadniasz, że te "gięte" mogą być na każdy temat i na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze szczerze podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne, ale te pingiwini, kolorowanie, tło są przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie piekne, ale ta karteczka z tagusiem jest przeurocza ❤❤❤.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne obie karteczki, ale ten składaczek jest prześliczny i do tego świetny sposób na ukrycie taga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. EWa cieszę się, że mimo iż mapki Ci średnio leżały to jednak powstała jedna kartka. Osobiście bardzo mi się podoba:-) Kartka do Inki z Aniołkami mnie powaliła. Jest cudowna.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Te pingwinki sa urocze, ale jednak Aniołek wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewciu, obie kartki są cudne, choć tak różne. Podziwiam Twoją kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny sposób na dodatkowe wykorzystanie taga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No i mamy schowek więc i kartka i coś użytecznego zrobiłaś! Tak, jak zapragnęłam ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki, cudnie się błyszczą; uroczy aniołek a pingwinki super i są fajnie ułożone na kartce:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kartki, ta z pingwinkami jest przesłodka

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka ładnie wygląda i z tagiem i bez:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie kartki bardzo ładne. Poradziłaś sobie z zadaniem bardzo dobrze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz