poniedziałek, 1 listopada 2021

Tniemy i gniemy- wyzwanie #26

 Wyzwanie nowe będzie  związane z wykonaniem kartki koperty. Nie mylić z kopertówką. Niestety nie zdążyłam zrobić kartki przykładowej, ale kursik jest. Można skorzystać z mojego rysunku jako szablonu. Podaję w 2 formatach: jpg i pdf, bo nie wiem, która wersja będzie dla Was lepsza. Na kartce są plecki koperty wraz z bokami, boczna część i dół. Obrysowane są cienkimi liniami, po odrysowaniu szablonu możecie przyciąć do tych linii elementy, uzyskacie szablon do odrysowania na papierze skrapowym.


1. Wydrukować należy szablon lub sobie narysować według wzoru. Wycinamy poszczególne elementy. Odrysowujemy na papierze wizytówkowym poszczególne elementy, boczne skrzydła dwa razy.


2. Zaginamy boczne listwy i zakładki. Wyklejamy papierem skrapowym plecki, boczne listwy, skrzydła i dół.


3, Wycinamy prostokąt o wymiarach 18x 4 cm. Zakładki boczne są na 1,5 cm, oklejamy pasek papierem skrapowym.


4. Można wkleić pasek teraz lub do gotowej formy. Tym razem zrobiłam to w trakcie sklejania formy.



5, Przyklejamy boczne skrzydła i dół.




I baza sklejona. Teraz ozdabiamy kartkę, na listwę możemy wkleić tagi, kwiaty, motyle, tekst.

Jutro pokażę gotową swoją kartkę i dodam banerek.


Banerek:


Tylko jedną kartkę zrobiłam w tej formie, to kartka na urodziny klik:


Nagroda przydasiowa poleci do Agaty- zdjęcia brak 🤨
Jutro naniosę poprawki.

Pozdrawiam 😀

PRZEPRASZAM, PRACA BĘDZIE W INNYM TERMINIE DOŁĄCZONA. DOPADŁO MNIE COŚ GRYPOWEGO, OBY NIE TO NAJSŁYNNIEJSZE😥 

Skacze mi gorączka i nie bardzo mam chęć siedzieć przy biurku. Może jutro będę się lepiej czuła. Teleporadę mam na czwartek wyznaczoną. Zawsze mówiłam, że to matrix u nas, tylko na trochę innych zasadach 😆.


NASZA  GALERIA :







nr 4












ciut po terminie Renia 



14 komentarzy:

  1. zapowiada się super, ale ja jestem wzrokowcem, więc czekam na gotową kartkę, muszę ją widzieć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna instrukcja. Super kartka wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. O fajne, ja niestety nie mam takich zdolności manualnych choć nie ukrywam, że bardzo bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno będzie z tego piękna kartka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super forma, dziękuję za szablon 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa, życzę zdrowia! Ciekawa forma kartki. Buźki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super forma, jeszcze nie mam pomysłu jak to ugryźć..... ale coś wymyślę na bank Hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny pomysł :) Dużo zdrówka życzę . Miód, cytryna i imbir polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam tą kartkę dla Pani listonoszki. Świetna forma. Można ją wykorzystać na różne okazje.
    Zdowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super karteczka, Ewciu. Wracaj szybko do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa forma kartki. Trzeba spróbować, jeszcze takiej nie robiłam.
    Dużo zdrówka i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna forma, ale ja chyba miałabym ogromy problem z wykończeniem;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewciu, jesteś mistrzynią przestrzennych i składanych form kartek. Pięknie, jasno i prosto przekazujesz instrukcje. Takiej formy nie robiłam i jak czasu starczy zrobię.Galeria kartek coraz ciekawsza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz