niedziela, 14 lutego 2021

Pudełko z makami

 Pudełko, ale nie boxik.

Na stronie FB Świrów Rękodzieła wczoraj Marta pokazywała jak zrobić pudełko z wieczkiem na ATC. Ja ATCiaków nie robię, ale pomyślałam o zrobieniu większej wersji na moje zakładki. Trochę zmieniłam nie tylko rozmiary, ale i boki pudełka, żeby wieczko dobrze dolegało i nie kurzyło się do środka 😉

Powstało zatem pudełko" drewniane" skromnie ozdobione makami. Może bym je bogaciej ozdobiła tymi makami, ale walczyłam z zapięciem. Jakieś beznadziejne magnesy kupiłam, w ogóle nie chcą trzymać. Macie jakieś sprawdzone, dobrze przyciągające się ?






Dzisiaj miałam jakiś dzień na opakowania. Zrobiłam jeszcze taką okładkę na wczorajsze zakładki :




                                          Pozdrawiam nocną porą i życzę dobrego tygodnia 😀

16 komentarzy:

  1. Prześliczne prace. Ja magnesów używam mało. Te co mam kupiłam w Skarbnicy Pomysłów i świetnie dają sobie radę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe pudełko - pomieści sporo zakładek.
    A te trzy mroczne zakładki w takiej okładce to wspaniały prezent.
    Pozdrawiam serdecznie, Ewo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko na prawdziwe skarby. Zakładki cudne

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełko, do takiego "drewnianego" maki pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. łooo, ale czaderska okładka z batmanem, zwraca uwagę :) Dziękuję za wspólne tworzenie, kuferek jest piękny! Super, że zrobiłaś taki, który Ci się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Oniemiałam! Jak prawdziwa skrzynia ze skarbami:) swietna robota Ewo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne pudełko! te deski świetnie się na nim prezentują! i wielkie wow, dla kolejnego opakowania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu - mroczne trio wymiata a okładka pasuje idealnie. Kuferek świetny, wygląda jak z drewna. Maki ślicznie je zdobią.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewcia jest genialnie , to deskowe pudełeczko jest extra i wcale nie ma za mało maków. Ja bym tam już nic nie dodawała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewciu, kuferek jest rewelacyjny, bardzo realistycznie te deseczki wyglądają. Najlepsze są magnesy neodymowe, trzymają nawet przez wiele warstw papieru. Kupuję na Allegro.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ta "drewniana" skrzynia, gdyby nie te maki to by taka piracka była;) Podobają mi się pełne boki :) Ja się na live spóźniłam i kuferek dopiero kończę. Okładka z Batmanem też fajna,idealnie pasuje do zakładek z wcześniejszego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudełko jest przepiękne, aż myślami powróciłem do czerwcowych dni pełnych makowych kępek utkanych pomiędzy pszenicznymi kłosami, nie ma piękniejszej pory...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudny kuferek! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Już się na Fb zachwycałam Twoim kuferkiem ... uwielbiam deski, maki też. Świetny pomysł z tymi bokami (u mnie będzie i w następnych ,,hulał wiatr,,).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz