czwartek, 1 lipca 2021

Tniemy i gniemy- wyzwanie # 24

 Na nasze wyzwanie #24, przypadające na wakacje, wybrałam prościutką formę. Jest ona dobra na wszystkie okazje i łatwa do zrobienia.

1. Zaczynamy od przygotowania bazy- to prostokąt o wymiarach 14 cm x 29,5 cm. Układamy prostokąt dłuższym bokiem do dołu i odmierzamy na nim podane wymiary, rysując delikatnie mniejszy prostokąt.


2. Odmierzamy od prawej strony dwa odcinki po 3 cm, tak jak na zdjęciu.


3. Po drugiej stronie czyli na górze odmierzamy 14,8 cm i rysujemy linię biegnącą prostopadle  do wcześniej wyrysowanej. Mamy już siatkę linii:


4. Rozcinamy wzdłuż czerwonej linii kartkę i zaginamy według narysowanych linii: zielone do środka, niebieskie na zewnątrz


5. Wyszła nam forma składająca się z dwóch jakby planów:


Jeżeli przełożymy sobie zagięcia do środka to wyjdzie nam forma odwrotna:


Ja zrobiłam według tego wzoru kartkę na chrzciny dla pani, która widziała poprzednią wersję z aniołem i zażyczyła sobie taką samą. Nie robię identycznych kartek z tym samym motywem. Dlatego wybrałam ten prosty składak. Chrzcielnica jest już chyba w trzeciej wersji. Każdy poprzedni szablon znika gdzieś w moich papierzyskach i muszę rysować kolejny.




Jutro podam kilka przykładów kartek w tej formie i umieszczę banerek.
Losowanie też będzie jutro. 

Formę wykorzystałam tworząc kartki na różne okazje. Pokazuję tylko kilka przykładów:







Banerek:


Wyniki losowania w formie pisemnej tylko, zdjęcia dzisiaj nie zrobiłam.
 Wylosowałam  Anię  -  adres już mam i drobiażdżek przydasiowy wkrótce wyślę 😀
Pozdrawiam nocną porą 😀

Uzupełniłam już chyba wszystkie brakujące elementy. 
Zachęcam do zapoznania się z tą prostą formą składaną 😀


NASZE  PRACE :



                                                                                 nr 2 


















                                                     
                                                                             Tina 



9 komentarzy:

  1. dzięki za "przepis" na bazę, fajna forma karteczki i pięknie przez Ciebie ozdobiona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze to dziękuję !! Ale mi sprawiłaś niespodziankę !!
    Co do formy składaczka to jest świetny!! Prosty i w sam raz na wakacje. Twoja inspiracje genialne.
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Już nie mogłam się doczekać. Idę robić tą kartkę bo akurat potrzebuje. Ani gratuluję serdecznie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu, jak zawsze super inspirujesz, już porwałam banerek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi bede działać ale nie wiem kiedy 🙈😂 a dla Ani gratulacje, sliczne te Twoje kartki Ewo, takie bogate i dopracowane !!! Az mi trudno uwierzyć ze to 24 forma, każda inna, skad Ty tyle ich bierzesz ?! Niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki, taka inspiracja to skarb. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna świetna forma. Nie wiem kiedy ja to wszystko nadrobię ale nadrobię-już połowę mam jeszcze kilka zostało i będzie zbiorczy post z wysypem karteczek:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewa, sliczne składaczki. Udało się mi wykonać jeden na Twoją zabawę :https://tiny-handmade.blogspot.com/2021/08/kartki-do-ewinki.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz