sobota, 1 stycznia 2022

Tniemy i gniemy- wyzwanie #27

Na wstępie życzę wszelkiej pomyślności, zdrowia i czasu na tworzenie w tym nowym roku 2022. Dzisiaj przypada kolej na nasze wyzwanie #27. Chyba zabawa zakończy się na wyzwaniu #30. Wprawdzie form przestrzennych jest jeszcze sporo, ale pewnie osoby bawiące się są już tą zabawą znużone. Trwa ona już ponad 3 lata. Kiedy to zleciało??? Zabawa z założenia miała nas oswoić z formami przestrzennymi i spowodować, że więcej takich form będzie widać na blogach i w wyzwaniach. Myślę, że cel został osiągnięty. Co o tym sądzicie?

Ale do rzeczy! Na dzisiejsze wyzwanie wybrałam prostą pudełkową kartkę. Niestety kartki jeszcze nie zrobiłam, banerka tym bardziej. Ale 3 kartki pokazujące wykorzystanie tej formy w zbiorach mam.

1. Zaczynamy od rozrysowania sobie schematu na kartce. W tym dziwnym prostopadłościanie plecki mogą być zaokrąglone u góry lub proste. Przy zaokrągleniu na wysokości 12 cm z pomocą cyrkla wyrysowałam łuk.


2. Przód jest niski, boki pod skosem. Zaginamy formę według przerywanych linii, przyklejamy zakładkę do przedniej części.



3. Rozrysowujemy sobie prostokąt  według wymiarów pasujący do środka tej formy i wklejamy.




4. Po przewróceniu formy na plecki widać od dołu  wklejoną listwę.


Dorzucam swoją kartkę ilustrującą formę :





A tu moje trzy kartki na różne okazje:




Forma jest prosta. Pięknie będzie wyglądać ślubna kartka z pergolą. Wymiary można sobie dopasować według potrzeb.

Dziękuję Uli za piękne kartki - imieninową i świąteczną, które dotarły w środę😘



banerek :




NASZA GALERIA :



















Ewa :








Agata






28 komentarzy:

  1. No kurczę, muszę się wziąć! Super forma!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No super, to takie zmienione trochę pudełko 😀

      Usuń
  2. Świetny kształt i od razu tyle rozwiązań :) wszystkiego dobrego Ewciu w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję😘 Pomyślności i zdrowia Agnieszko😘

      Usuń
  3. Uwielbiam nietypowe kartki. Ciekawa jest ta forma, możliwości zagospodarowania/ozdobienia wiele. Niczego sobie nie obiecuję (bo mogę zawalić) ... może spróbuję :)
    Ewciu, Wszystkiego co Najlepsze w całym nowym roku Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu😘 Ja też poluzowałam już sobie w zeszłym roku, zdążyłam coś zrobić to podpinałam do żaby, nie to trudno. W końcu to ma być zabawa a nie kolejny obowiązek. Pomyślności, zdrowia i optymizmu Danusiu 😘

      Usuń
  4. Ewa powiem szczerze ze biję się z myślami od rana. Obiecałam sobie że w 2022 ograniczę zabawy do min. Fajnie mi się z Tobą bawiło, ale doszła do wniosku że kartki to chyba nie jest to co chciałabym w życiu robić, ostatnie składaki u Ciebie to robiłam już z musu a nie z przyjemności. Co ciekawe, nigdy ponownie nie zrobiłam żadnego składaka. Dlatego rezygnuję w 2022 roku z dalszej zabawy u Ciebie. Dziękuję Ci pięknie za wszystkie wytyczne i kreatywnie spędzony czas.
    Pozdrawiam serdecznie Ciebie i wszystkie uczestniczki przyszłej zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Aniu😘 Rozumiem, też wychodzę z założenia, że to ma być zabawa. Ja akurat kartkowa jestem. Ale w tym roku mam zamiar poznać się bliżej z szydełkiem i mam nadzieję, że się mi to uda. Dziękuję Ci za te wszystkie lata wspólnej zabawy🥰

      Usuń
  5. Podziwiam kartki z Twoich ciętych i giętych form Ewa. Kibicuję zawsze:) chociaż tylko dwa razy udało mi się samej ciąć i giąć ze wszystkimi.
    Dobrago Roku 2022!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Izo😘 Ja je uwielbiam, cieszę się, że też bawiłaś się z nami 😘 Pomyślności i zdrowia 🥰

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, super forma, na pewno zrobię do niej składaczka (jak na razie udało mi się nie opuścić ani jednego:)
    Dużo szczęścia i radości na ten Nowy Rok, kochana. I dużo weny twórczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu😘 Wiem, wiem, Ty też pokochałaś składaczki. Pozdrawiam 😘

      Usuń
  8. Świetna forma na pewno spróbuję. Bardzo dziękuję za śliczną karteczkę i dodatki.Dotarła przed nowym rokiem. A na nowy rok życzę wszelkiej pomyślności
    weny twórczej i dużo zdrowia da Ciebie i Twoich bliskich. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereso😘 Miałam nadzieję, że dotrze przed świętami, ale dobrze, że w końcu dotarła. Pozdrawiam 😘

      Usuń
  9. Ja dużo się nauczyłam od Ciebie. Cieszę się, że dzielisz się z nami swoją wiedzą i chętnie coś podpowiesz. Kiedy mogę to wracam do Twoich mapek. I jeśli zabawa się zakończy pewnie i tak nie raz dostaniesz moją kartkę do galerii. Ostatnią mapkę mam niezaliczoną na grudzień, ale zamierzam to nadrobić. Pozdrawiam gorąco i życzę Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylwio😘 Cieszę się, że moje kursiki pomagają Ci w tworzeniu. Czekam na Twoje składaczki i pozdrawiam równie gorąco 😘

      Usuń
  10. To bardzo efektowna forma kartki. Jesteś Ewuniu skarbnicą pomysłów i zawsze z przyjemnością podziwiam Twoje prace. Ostatnio prawie nie robię kartek, tylko na specjalne okazje ale wiele się od Ciebie nauczyłam i na pewno tą wiedzę jeszcze wykorzystam. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo😘 Cieszę się bardzo, że bawiłaś się z nam, pozdrawiam 😘

      Usuń
  11. Super jest ta forma, wiem bo jedna karteczka jest moja. jest piękna, wciąż ją podziwiam i tak się cieszę że ją dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na kartki, są cudne! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie mój ci on, ale dobre pomysły powinny pójść w świat😀 Pomyślności i zdrowia😘

      Usuń
  13. Ewo niby prosta forma ale jakze przeróżnie i efektownie wykorzystywana przez Ciebie :) na pewno cos wymysle bo bawię sie od początku i lubie robic te Twoje skladaczki mimo ze nie zawsze mam na nie czas .... szok ze juz 3 lata sie bawimy :) dzieki za wszystkie wskazówki !

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Agato Tobie też i dużo, dużo zdrowia dla Was wszystkich 😘

      Usuń
  15. cudne niezmiennie podziwiam cię Ewa za te wspaniałe karteczki :)
    do zabawy lecę i podgonie stare prace/chyba mi wena wraca czas nadrobić zaległości i być do końca z twoimi składaczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna forma, a kartki wychodzą zjawiskowo! Przy okazji spróbuję zrobić taką karteczkę.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz