piątek, 26 lutego 2021

Trio

Wspominałam w poprzednim poście, że syn koleżanki z pracy, po obejrzeniu swoich zakładek z Batmanem poprosił o kolejne, tym razem z Wiedźminem.

Zatem pokazuję kolejne dwustronne, tematyczne zakładki. Tych grafik nie kolorowałam, dodałam tylko żółte oczy, srebro na miecze i odrobinę preparatu nabłyszczającego.



Jak zrobiłam zdjęcia i dodałam je do posta, to czegoś mi zabrakło w tej brązowej z papierem UHKowym w tle. Teraz chyba lepiej wygląda.


Opakowanie zrobię jutro. 
Pozdrawiam wieczorową porą i życzę udanego weekendu 😀

12 komentarzy:

  1. Wow! Powiało groza :) ale ciekawie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno zakładki zachwyca fana Wiedźmina, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, rewelacyjne są! Wcale mu się nie dziwię, że tak mu się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewa masz genialny pomysł na te zakładki. Ważne, że się podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mroczne,ale świetne :)
    Ja takiej grafiki pół mężczyzna pół wilk, szukałam kiedyś do książki "Zew księżyca"...ale nie znalazłam. Nadawałaby się idealnie. Jakbyś gdzieś ciekawego wampira znalazła ,to daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Młody czytelnik pewnie zachwycony....Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja, niezłą ma już chłopak kolekcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładki tematyczne to świetny pomysł. Każda książka będzie miała swoja zakładkę. Brawo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowe i na temat zrobiłaś zakładki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakładeczki, no to nie ma się co dziwić młodemu, że chciał więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądają takie tematyczne zakładki, brawo Ewciu.
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe są , bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz