wtorek, 2 lutego 2021

Pudełko pełne bzów

 Moje dwa styczniowe pudełka spodobały się, zaowocowało to prośbą o wykonanie kolejnych dwóch pudełek. 

Pierwsze powstało pudełko urodzinowe dla pani o sprecyzowanych zainteresowaniach. Solenizantka jest właścicielką dwóch psów, lubi czytać i wędrować po górach. Bazę pudełka wykleiłam digi papierem z motywem bzów, w środku na ściankach umieściłam elementy związane z wytycznymi. Środek zapełniłam wazonem z różnymi kwiatami, gazą i cekinami. Wyszło fioletowo, kwieciście. 





Wykorzystałam digi stempelek od Magudy ( dziękuję 😀)


Życzenia na ćwieku, dzięki temu swobodnie można je podpisać:



Znana kobietka od Twistoon:


Dwie białe różyczki na dole pudełka zrobiłam kiedyś sama z pomocą dziurkacza:



 
                    Mam nadzieję, że ta kolorystyka i motywy przypadną do gustu solenizantce.
                                        Kartka ma zostać wysłana  pocztą. Chyba w pudełku? 
                                                     Nie wiem czy dotrze bez szwanku 🤔
                                                              Pozdrawiam nocną porą 😀

13 komentarzy:

  1. Na pewno sie spodoba, bo box jest cudowny:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudo!!! Prawdziwe arcydzieło Ewo:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Wspaniała pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu, są specjalne, grubsze pudełka do wysyłania exploding boxów, ale nie kojarzę teraz gdzie. Super boxik- uwielbiam je!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, cudowne kwiatuszki w środku, ale te góry!!!!!! Piękny prezencik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, przepiękny boxik, bardzo podoba mi się ten bukiet wewnątrz. Oj, to prawda - wysyłanie boxa to prawdziwe wyzwanie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne pudełko, bardzo energetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewcia jest świetnie. Czasem mnie zaskakują Twoje pomysły, choć powinnam się już przyzwyczaić. Myślę że Solenizantka będzie zachwycona a pudełeczko dotrze bez szwanku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca, na wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne wyszło Ewuniu, a babeczka na stosiku książek jest mega fajna. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie ozdobione i ukwiecone pudełko, śliczne stempelki, cudny wazon z kwiatami - bardzo podoba mi się tak ozdobiony środek boxa:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz