środa, 1 czerwca 2022

Tniemy i gniemy- wyzwanie #29

 W przedostatnim naszym wyzwaniu zajmiemy się kartką typu Diamond fold card. Myślę, że forma ta już większości jest znana, ale jakoś nadal rzadko widać ją na blogach. Można ją zrobić podwójnie lub pojedynczo. Albo też na bazie kwadratu lub prostokąta. Wybór należy do Was.

1.Zaczynamy od przygotowania prostokąta o wymiarach 14 x 29 cm.

2. Odmierzamy na nim odcinki według wzoru. Od lewej: 8 cm, 7 cm, 7 cm, 7 cm:


3.Wyznaczamy sobie ukośne linie łączące punkty górne i dolne:


4. Różowa linia oznacza miejsce cięcia , niebieskie i zielone to linie zagięcia, po których przejeżdżamy dłutkiem i zaginamy je:


5. Wyklejamy bazę i ozdabiamy ją według własnych pomysłów.


  Niestety nie zdążyłam zrobić kartki na to wyzwanie i banerka. Jak tylko zrobię, to wkleję do posta.

Pokażę kilka starych kartek w tej formie. Jak widać można ten zgięty element ustawić bokiem lub przodem.




                                                              Pozdrawiam serdecznie 🙂


                                          NASZE  PRACE:

                                                Małgosia


                                                   Teresa 

                                                                          Danka


Agata 




                                                      Sylwia 


                                                  nr 2 


nr 3 i 4








6 komentarzy:

  1. Ewciu, super, nigdy nie robiłam diamonda, choć mnie kusiło, więc dzięki Tobie będzie okazja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt mało tych kartek widać na blogach, ale ta forma jest bardzo fajna. Twoje kartki też mi się podobają zwłaszcza ta pierwsza na 18. Powodzenia dziewczyny w kolejnej edycji zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa forma tej kartki. Faktycznie można pokombinować jeszcze z ustawieniem tej części przypominającej ten diament (chyba od niej nazwa właśnie).

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ciekawa formą, jakoś jej nie widziałam nigdzie hehe ale może po prostu nie pamiętam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa forma, już ją gdzieś widziałam ale mnie nie zainteresowała ..... teraz, kiedy na nią patrzę mam ochotę zrobić taką kartkę (ostatnio nie ma u mnie cięcia i gięcia) .... może spróbuję :)
    Uściski ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz