czwartek, 25 lutego 2021

Luty u Uli

 Została mi na koniec zabawa u Uli. W lutym przepis był taki:

Wprawdzie ostatnio bardzo wiosennie się zrobiło, ale u mnie kartka na grudniowe święta. Wykorzystałam wianek od small wingels shop (dziękuję 😀), 3 warstwy papieru na bazie, błyszczące są mikrokulki oraz gwiazdki, białe śnieżynki i kulki, zielony napis, liście i choinka. Tajny składnik to cekiny i gaza. Rzadko stosuję się do przepisów kulinarnych i często tworzę liczne "wariacje na temat". Ta kartka też jest taką wariacją 😉



Jeszcze zrobiłam taką dziewczęcą zakładkę. Teraz walczę z tematyką Wiedźmina. Trio z Batmanem spodobało się bardzo i poproszono mnie o trio z Wiedźminem.


Na koniec muszę się pochwalić ogromną nagrodą w postaci UHKowych papierów i pasków, które wygrałam w blog hopie z okazji 10 urodzin UHK.  Kolekcja jubileuszowa składająca się z 4 kolekcji i jeszcze te kolekcje 4 w pojedynczych zestawach. Dziękuję pięknie za nagrodę 🥰 i życzę, żeby kolejne 10 lat było pełne pięknych kolekcji i rozrastającego się grona klientów.

Papiery UHK to jedne z pierwszych papierów, które zakupiłam na początku mojego blogowania. Trwa ono równie długo, w lipcu będzie 10 lat. I już myślę jak to uczcić 🤔

                                                  Pozdrawiam wieczorową porą 😀

10 komentarzy:

  1. Świetne karteczka,🙂 zakładka bardzo mi się podoba 🙂
    Gratuluję wygranej, super papierki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne dziewczynkowe zakładki, mają mangowe oczka :) Karteczka świąteczna z wytycznymi tez mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych papierów ale serdecznie gratuluje Ci Ewo i wierze ze powstaną z nich swietne prace!!! A kartka i zakładki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewa wszystko cudne. Z przepisu upiekłaś rewelacyjna kartkę, nagrody tylko pozazdrościć a zakładki rewelacja jak to u Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu, świąteczna kartka jest rewelacyjna i zakładeczki też bardzo mi się podobają.
    Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożonarodzeniowa kartka wygląda przepięknie, ma wszystko co powinna mieć... Gratuluję wygranej, papiery na pewno Ci się przydadzą.
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam i karteczkę i zakładki!!! Cieszę się z Twojej wygranej, bo na pewno ją pięknie wykorzystasz:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka, a zakładki jakie śliczne! Gratki=- nagroda bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna karteczka. Zakładka urocza:) Gratuluję super wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!
    Wypiek wyszedł wpsaniały :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz