niedziela, 7 lutego 2021

Rocznicowe pudełko

 Kolejne pudełko na prośbę zamawiającej osoby na ściankach miało mieć wizerunki zwierząt gospodarskich.  Małżonkowie obchodzący 30 rocznicę ślubu zajmują się prowadzeniem gospodarstwa. Uprawiają pole i hodują określone zwierzęta. Nie bardzo wiedziałam jak to ugryźć i wyszło co wyszło.

Zewnętrzne ścianki nawiązują do perłowych godów kolorem papierów. Wykorzystałam piękny perłowy wytłaczany w kwiaty papier. Skromnie ozdobiłam wieczko pudełka. Natomiast do perłowego papieru nie pasowały mi stempelki zwierzęce i środek jest zupełnie inny. Na ściankach królują w tle brązowe deski, na nich na kołach przyklejone są stempelki Bugaboo z odpowiednimi hasłami. Na środku w metalowym wiaderku bukiet kwiatów.









 Dziwacznie wyszło, jak to u mnie 🤔

Pudełko wpasowało się w wyzwanie na blogu Bugaboo " Wszystko idzie"  i tam je zgłaszam.

Pozdrawiam nocną porą 😀

15 komentarzy:

  1. Rewelacja! Fantastycznie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd, wcale nie dziwacznie, ale bardzo mi poprawiłaś dziś z rana mój paskudny nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło cudownie. Super poradziłaś sobie z tematem. Na wesoło ale i nawiązując do miłości i rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło super, zwierzaki są boskie

    OdpowiedzUsuń
  5. Superaście. Pomysł miałaś niesamowity. Wszystko ze sobą się spasowało.

    OdpowiedzUsuń
  6. krówki,świnki,czego tam nie ma...bedzie się podobać

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli o mnie chodzi to jest bosko, a ten bukiecik na środku pudełka genialny!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu, toż to cudeńko. I te napisy pod zwierzątkami - jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna ta Twoja praca Ewo! Zachwycam sie nad obrazkami i te napisy.... no kurczaki bomba!!!! Pasuje tez idealnie do moich rodzicow Haha 👍 no szacun !!! Chylę czoła, bo to było wyzwanie !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjne pudełko! piękne i z dozą humoru nie może się, nie podobać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewcia, rewelacja, uśmiałam się :) ślicznie i zabawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super box, fantastyczne stempelki i napisy, śliczny bukiecik w wazonie, świetnie poradziłaś sobie z tematem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne pudełeczko, wspaniale sobie poradziłaś,te obrazki są super 👍
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW! That is a lot of awesome in that box - What a fun project! Thanks for joining us at Catch the Bug!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz