niedziela, 13 lutego 2022

Wyzwanie # 27 i 1/2

 Wprawdzie nie planowałam tego składaczka zrobić w formie wyzwania, ale Małgosia przysłała mi 3 zdjęcia swoich składaczków i tym mnie zainspirowała. On jest podobny do tego z naszego wyzwania #27, dlatego nosi numer 27 i 1/2 😉

1. Prostokąt o wymiarach 17 cm x 29, 5 cm dzielimy według rysunku.


2. Odcinamy zakreskowane na czerwono części i zaznaczamy zagięcia skrzydełek na bokach oraz trójkątne wieczko na przodzie. Zaginamy według linii pzrerywanych.



3. Oklejamy przód i tył papierami skrapowymi. 



4. Sklejamy kartkę.


5. Wycinamy listwę lub listwy do wklejenia do środka. Wymiary pierwszej 7 cm x 9 cm plus po 1,5 cm na zakładki. Kolejna listwa powinna być wyższa o 1- 1, 5 cm.


6. Wklejamy listwę do środka kartki.


7. Ozdabiamy kartkę według własnych planów. Kartka składa się na płasko, pasuje do zwykłej koperty.


Można zaokrąglić plecki i skrzydła boczne oraz zrobić innego kształtu skrzydełko z przodu. Brzegi wycięte dziurkaczem ozdobnym też będą pięknie wyglądać.


Jak pisałam wcześniej, kartkę widziałam gdzieś w internecie, niestety nie znam autorki. 


Nasze prace :









                                                                            Lidia 












18 komentarzy:

  1. Ewa jak zawsze super ta kartka i na pewno oprócz Małgosi będzie ich sporo. Trzymam za Was kciuki. Będą piękne kartki!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten składaczek zasługuje na osobne wyzwanie, bo jest super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam nieustannie- cudne kartki tworzysz:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny składaczek świetnie ozdobiony. Widać, że nie będzie trudny.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to jest przepiękne! jak zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Trzeba zrobić krok po kroku według kursu😀

      Usuń
  6. Bardzo pomysłowe prace. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki zrobiłyście.Próbowałam dokładnie zrobić tę formę kartki, ale pomyliłam się i wyszła troszkę inna. Też chyba ładna, obfocę to wstawię na bloga :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Basiu wszelkie zmiany formy bazowej mile widziane, podrzuć link jak ją umieścisz na blogu. Pozdrawiam 😀

      Usuń
    2. Opublikowałam :-)
      https://barbaratoja.blogspot.com/2022/02/kartka-przestrzenna.html

      Usuń
  8. Haha tez mam zamiar do niej przysiasc hehe ale Gosia to fanka skladaczkow Hihi ☺️

    OdpowiedzUsuń
  9. Superowa forma. Przyda się na pewno. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama nie wierzę, że ją zrobiłam, ale jest :)
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2022/02/kartki-lutowe.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za kolejny szablon. Piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł, właśnie robię sobie karteczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszę się, że zainspirowałam🙂 Chętnie umieszczę karteczkę w galerii naszych prac🙂

      Usuń

Dziękuję za komentarz