niedziela, 1 listopada 2020

Tniemy i gniemy wyzwanie #20

 Nadszedł czas na wyzwanie #20. Cieszę się ,że aż 13 osób wzięło udział w naszym wyzwaniu #19.

Pomyślałam, że czas na kolejne, ale tym razem proste składanie. Bo zbliżają się święta i z pewnością czasu będzie mało na kartkowanie.A skomplikowana do wyklejania forma nie będzie aż tak wykorzystana.

Jak wiecie wzoruję się na zabawie kartkowej Ani. Bo to moja pierwsza zabawa, nie mam zatem zbyt wielkiego doświadczenia w tym. Kiedy dostałam od Ani nagrodę przydasiową za udział w jej zabawie bardzo się ucieszyłam i pomyślałam, że taka nagroda to dobry pomysł. Może wywołać choć trochę radości. Zatem i ja zrobiłam losowanie wśród uczestniczek wyzwania #19. Skromna przydasiowa nagroda trafi do :


Gratuluję :-) Izy adres mam, postaram się w przyszłym tygodniu wysłać kopertkę przydasiową.

A teraz do dzieła ! Kartkę taką do tej pory wykonałam tylko jedną.A znalazłam ją na blogu tutaj . Warto obejrzeć propozycje dziewczyn z tego bloga i warto zapoznać się z taką prostą formą.


1.Na kartce papieru ksero A4 odmierzamy wśród krótszych boków po 11 cm. Odcinamy pozostały pasek. Może nam posłużyć do zrobienia drugiej ciut mniejszej kartki.

2. Łączymy teraz rogi kartek linią albo od razu przerysowujemy po nich dłutkiem. Czyli górny lewy róg łączymy z dolnym prawym.


Ja już pokazuję tu zagięcie na papierze wizytowkowym.

3. Zginamy teraz kartkę równo w połowie.

 

4. Otrzymaliśmy przód kartki z ukośną kieszonką, w środku taka kieszonka też jest. Można do niej włożyć pieniądze, karnet do kosmetyczki lub kartę podarunkową.

5. Przechodzimy do wyklejania ścianek. Najłatwiej to zrobić zmniejszając kształt kartki zrobionej z papieru ksero. Po odcięciu wąskich pasków stosujemy te elementy jako szablon. Wyklejamy rozłożoną kartkę, jest to wygodniejsze.


Ja bazę wykleiłam białym papierem, pod kieszonką wkleiłam gwiazdę, na nią zimowy pejzażyk.

Będą świetnie pasować tagi. Można zaokrąglić rogi, wyciąć fale w kieszonce itd. Jeżeli zegniecie odwrotnie rogi otrzymacie przód kartki bez kieszonki.


Pierwsza i jedyna do tej pory kartka wielkanocna :


                                                Banerek jest na górze. Termin do końca grudnia.

                                                                Zapraszam do zabawy :-)

                                                               NASZE  KARTKI:

                                           ewinka Nowa





                                        


                                                                             Agata 







                                                                    Bogusia 


                                                                          Ania 


                                                                    Małgosia X


                                                                          Sylwia 












                                                                        Elunia


                                                     Renia 

                   
                                                                           Teresa

15 komentarzy:

  1. Takiej firmy jeszcze nie widziałam. Chętnie spróbuję, a twoje karteczki urocze. Szczególnie ta bożonarodzeniowa 🙂Ewa życzę ci miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju Ewuś! To coś bardzo trudnego. Musze zrobić krok po kroku, jak pokazujesz, bo w mojej głowie niewiele widzę - architektem nie mogłabym być:)))
    Musiałam sprawdzić, czy bawi się w cięcie-gięcie jeszcze jakaś Iza, czy mogę skakać do góry. Wygląda na to, że mogę 🤸🏻‍♀️🤸🏻‍♀️🤸🏻‍♀️
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby prosta ale ciekawa. Gratuluje Izie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu, fajna forma, raz jeden ją robiłam i z przyjemnością do niej wrócę.
    Gratulacje dla Izy.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne na pewno pokleję :)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekaw forma i faktycznie prosta, chyba :-) Rozumiem że czas do końca grudnia :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa forma Ewuniu, nie próbowałam ale na pewno nie odpuszczę.
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa forma z gotową kieszonką, ślicznie je ozdobiłaś - ta zimowa jest cudna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wzór na kartkę. Coś nowego. Chyba jeszcze w takiej formie nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda, tylko czy dam radę? Postaram się . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka i świetna forma kartki, jeszcze takiej nie spotkałam. Pozdrawiam serdecznie 🌺

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka i wspaniały pomysł na gięcie!!! Chyba spróbuję, bo bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysłowy składaczek. W Twoim wykonaniu ślicznie się prezentuje.
    Na pewno będę próbować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz