sobota, 1 sierpnia 2020

Zamek dla księżniczki

Zadebiutowałam ostatnio kursikiem na blogu sympatycznych Dziewczyn :



Sama zaproponowałam Dziewczynom, że zrobię kursik na kartkę przestrzenną.

Dziękuję Wam, że zgodziłyście się na mój występ na Świrowym blogu :-)

Kartka zamek nie jest nową formą. To jest forma z naszego wyzwania # 13.

Jeśli chcecie się przekonać jakie kartki z tej formy można zrobić  lub je sobie przypomnieć, to zapraszam tutaj.
Cała Ekipa składaczkowa pokazała swoje pomysły na taką formę.

                 Ponieważ zamek się nie pojawił wśród propozycji, a małe dziewczynki lubią motyw księżniczki, większe czasem też ;-) To pomyślałam o takim kształcie kartki.




Z tyłu jest sporo miejsca na życzenia urodzinowe:


Kartka zmieści się na płasko do koperty robionej pod wymiar. 


Na koniec ucięłam zęby nad napisem, bo jakoś mi przeszkadzały ;-) Wygląda lepiej prawda?




Wykorzystałam pastę strukturalną i maskę do zrobienia muru, emulsję postarzającą do nadania mu wyglądu oraz border z masy plastycznej- jeżeli chodzi o media ;-)

Moje perypetie związane z murem przeczytacie na Świrowym blogu, maska się znalazła.
A po ostatnim sprzątaniu, znalazłam jeszcze 4 maski, o których całkowicie zapomniałam.
To tylko potwierdza moją myśl, że nie warto mieć nadmiaru przydasi, bo o połowie i tak się nie pamięta ;-)
                                         
                                                   Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :-)

14 komentarzy:

  1. Co za bajeczna scenka!!!
    Bez zębów lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jus się zachwycałam, ale...pozachwycam się jeszcze raz!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu, podziwiałam już na Świrach. Jesteś mistrzynią składaczków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu no ja krece ale odjazdowa kartka. Swietny pomysł miałaś na zamkowy składaczek a zeby-hmmm rzeczywiście lepiej wygląda. Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna karteczka!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartka dla księżniczki :) Brawo. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oklaski na stojąco :) fantastyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu świetna jest ta kartka i pamiętam fajnie mi się ja robiło. Muszę zerknąć do Świrów bo coś ostatnio mam straszne tyły.
    Gratuluję gościnnego występu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu, cudnie jak zawsze! Piękny ten zamek księżniczki. Pozdrawiam serdecznie 🌺

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewus czytałam post na swirach, gratuluje i podziwiam po raz kolejny Twoja pomysłowość i zdolne łapki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz