niedziela, 9 sierpnia 2020

Szczęśliwej emerytury

Taki napis jest na kartce. Kartka od współpracowników dla pani, która wkrótce idzie na emeryturę.
Pani ma dużo różnych zainteresowań: artystyczne, cukiernicze, podróżnicze itd.
Z pewnością nudzić się nie będzie i dobrze wykorzysta dodatkowy czas.

Kartka radosna, pasująca do hasła i znowu tłoczna ;-) Musiałam jakoś pomieścić te zainteresowania.
Wykorzystałam digi stemple Twistoon.
Na pierwszym planie artystyczno-cukiernicze zainteresowania, na drugim planie te podróżnicze.






Forma z wyzwania #2 idealnie pasuje do takich prac.

Oczywiście tak się spieszyłam, że zdjęcia złożonej kartki ani tylnej strony z jeszcze jednym stempelkiem już nie zrobiłam :-(
                                                           Pozdrawiam wieczorową porą :-)

11 komentarzy:

  1. Kartka jest świetna. Super udało Ci się dopasować stempelki, które bardzo rozbawiają :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu nieustannie zadziwia mnie Twój talent do tak niezwykłych kartek.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje stemple są rewelacyjne, co wyróżnia Twoje kartki. Super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu, świetnie rozmieściłaś te różnorodne zainteresowania emerytki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na kartce dużo się dzieje, ale wszystko ze sobą idealnie współgra. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewcia jak zwykle aż się uśmiechnęłam na te zabawne stempelki. Jak dla mnie jest extra!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale rewelacja!!!! Cudowne sa te stemple a Ty je swietnie wykorzystujesz:) brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna kartka - na pewno będzie się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, zabawna - bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz