niedziela, 23 sierpnia 2020

Komunijne składaki z grafikami

Pierwsza powstała kartka w formie schodkowej, bo znalazłam zaginioną wyciętą bazę.
Żeby nie było identycznie jak w poprzedniej chłopięcej, zamiast stempelka jest grafika od small wingels shop- dziękuję :-)
Kielich wykleiłam perłowym szarym papierem wizytówkowym, resztę bazy białym.
Lilie dopełniły kompozycję.





Druga kartka to prosty składak dla dziewczynki, dla której zrobiłam już kartkę z aniołem.
Kielich częściowo zasłonił napis, ale jaka to okazja wiadomo. Grafika też wingelsowa.
Kielich wycięty ręcznie tak jak i lilie oraz pozostałe stemplowane elementy.




Jeszcze kilka komunijnych będzie bliżej września.
Pozdrawiam i życzę pięknej niedzieli:-)

15 komentarzy:

  1. Sliczne, naprawde sliczne ;) :) :) ja robiłam na 23 karteczke i na wrzesień mam dwie komunijne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje składaczki zawsze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pamiątki komunijne. Niby ten wrzesień tak bardzo był odwleczony w czasie a tu proszę. Już i nadszedł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie karteczki wyglądają ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny talent! cudo! https://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. twoje składaczki mogę ciagle podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne. te lilie mnei zachwycają! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne kartki, Ewciu. I jak perfekcyjnie wycięłaś te kielichy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz