czwartek, 20 sierpnia 2020

Z różami

To taki ekspresowy twór z wykorzystaniem kilku elementów. Kartka miała być z różami.
Forma składaka, papiery z motywem różanym i stemplowany elfik z różą w rękach.
Niestety brak mi odpowiednich umiejętności, żeby różę pomalować tak jak na grafice Cicely Mary Barkers






Wykorzystałam papier z motywem róż - stara kolekcja Białych Kruczków, dołożyłam odrobinę gazy, narożnik skrapkowy,cekiny i motyle. Więcej pomysłów nie miałam i z kartki jestem niezbyt zadowolona :-( Ale jak to bywa z ekspresowymi kartkami, czasu na przemyślenia zabrakło ;-)

12 komentarzy:

  1. Mnie sie podoba, bardzo spójna, nic nie rzuca sie drastycznie w oczy bo wszystko zagrałas kolorystycznie a kolorujesz pieknie Ewo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi sie podoba☺ Fajne kolorki a skrzydełka to już z daleka blaskiem bija po oczach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest słodka :) pięknie mienią się skrzydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój elfik z różą jest świetna pracą!!! Ale rozumiem, autor nie zawsze zadowolony z efektów swojej pracy. Jednak dobrze, że nam ją przedstawiłaś.
    Serdeczności zostawiam po długiej przerwie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie super, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też się podoba ta kartka, Ewciu. Różna wróżka jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna karteczka Ewuniu, a elfik skradł moje serce. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu, dla mnie kartka piękna, a elfik i róża są cudnej urody ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Marudzisz, jak zawsze jest cudnie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz