poniedziałek, 24 sierpnia 2020

Ślubna historia

Tak wyszło, że obie karteczki miała przekazać moja koleżanka swojej chrześnicy podczas ślubu.
Jedna z nich była od cioci, która ze względu na wiek i panującego koronawirusa nie zdecydowała się na przyjazd na ślub, druga od niej.
Początkowo myślałam o dwóch różnych kartkach, ale ostatecznie stworzyłam mini historię ślubną.
Pierwsza kartka, ta od cioci, powstała w kremowej kolorystyce z motywem ślubnej pary- digi stempel od All DressedUp.
Wykorzystałam formę prostego składka i ażurową ramkę, w którą wkleiłam młodą parę.
Kartkę delikatnie przybrałam stemplowanymi kwiatami pomalowanymi błękitną akwarelkową farbką.





Druga kartka, ta od mojej koleżanki ma formę pudełka. Stempelek z tej samej firmy, para pomalowana identycznie czyli ciąg dalszy ślubnej historii: albo podróż poślubna albo podróż wspólna przez życie :-)





Papiery Lemoncraft, śliczne błękity z motywem koronki i kwiatów wymusiły ogólną kolorystykę kartki. Stemplowane róże pomalowałam na niebiesko.
Na prezent pieniężny zrobiłam odrębną kopertkę, zdjęcia brak :-(

16 komentarzy:

  1. Po raz kolejny się powtórzę, Ewciu - jesteś mistrzynią składaczków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kartka oraz pudełkowy składaczek fantastyczna kompozycja i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki i bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki! Podoba mi się taka kontynuacja tematu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna, ale to pudełeczko mnie zachwyciło. Nigdy nie robiłam tego typu karteczki i dla mnie to by dopiero bylo wyzwanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Och jak pięknie!!!Ogromnie lubię te stempelki ,a ty świetnie je wykorzystałaś:)
    Bardzo podoba mi się cień na tańczącej parze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie są fantastyczne , balonowa jest odlotowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł Ewciu, obie kartki są śliczne i bardzo pomysłowe.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się pomysł z mini historią ślubną :) Przecudne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe kartki !!! Bardzo subtelnie pokolorowany stempel ! Pięknie to wyszło ! Obie cudne !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczne :):):) brawo Ewo za pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny pomysł z połączeniem karteczek! Tak mi się to spodobało, aż miło na nie patrzeć i patrzeć :) Ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz