piątek, 28 sierpnia 2020

Na chrzciny

Ostatnio jakieś podwójne kartki ciągle się trafiają.
Tym razem przyszło mi zrobić dwie kartki na chrzest Lenki.

Pierwsza kartka, to prosty składak w bieli z odrobiną koloru i ze stemplami.
Wykorzystałam znany już stempel z dzieckiem, a w tle pod oknem digi stempel Lavinii.
Do kompletu dodałam wyciętą ręcznie chrzcielnicę i lilie z kolorowanki.





Druga kartka jest prosta, głównym elementem jest aniołek z masy plastycznej.
Wkleiłam go w ramkę wykrojnikową. Papiery z ITD Collection w tle, gałązka z kwiatami też.




Ta gaza taka pusta była, dodałam mikrokulki różowe, kulki gipsowe i ze styropianu



Pozdrawiam nocną porą i dziękuję za pozostawione komentarze :-)

12 komentarzy:

  1. Piękne, szczególnie ta pierwsza mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie są przepiękne, bardzo mi się podobają. Pozdrawiam i życzę miłej nocy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie piekne, jakos bliżej mi do tej pierwszej bo ta druga po prostu jest na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, uśmiałam się z "na bogato" :-) Takiej bogato zdobionej kartki to chyba nigdy nie zrobiłam ;-)

      Usuń
  4. Obydwie prace są piękne, ale pierwsza zdecydowanie najbardziej mi się podoba :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie karteczki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, jak Ty umiesz świetnie rozmieścić i połączyć ze sobą te wszystkie elementy. Obie kartki zachwycają. Ten aniołek z masy jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki- ważne, że pomimo podobieństw, każda niepowtarzalna! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe kartki!!! Obie zachwycają kompozycją i doborem elementów :DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz