poniedziałek, 17 sierpnia 2020

Urodzinowe pudełko

Czyli ostatnia kartka na okrągłe urodziny Agnieszki.
Miała mieć konkretną formę, kolor  i środek z rowerem.
Ponieważ prezent pieniężny ma być przeznaczony na zakup roweru, jedna kieszonka jest pusta.
Druga kieszonka jest na karteczkę z życzeniami, chciałam, żeby była wygodna do podpisania.
Bazę pudełka jak zawsze zrobiłam sama i okleiłam UHKowymi błękitami.
Z braku odpowiednich gotowych kwiatów sięgnęłam po stemplowane.







Pozdrawiam serdecznie.

19 komentarzy:

  1. Ewa, super jest to urodzinowe pudełeczko z rowerem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Bardzo mi się podobają stemplowane kwiaty na rowerku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim marzeniem jest zrobienie takiego pudelka, może kiedyś sie to uda. Cudownie je wykonalaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne pudełeczko :)Kwiatuszki wyszły bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny box. Rower świetnie wygląda z tymi kwiatuszkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rower jest boski!
    Stempelkowe kwiaty nader zacne.
    Całość urocza w swej skromności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie genialna, rowerek w środku jest extra , lubię takie składkowe prezenciki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniała praca,rowerowe szaleństwo zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pudełko stworzyłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny boxik, fajny rowerek, a jak ładnie te kwiatuszki się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne pudełko, takie delikatne w cudnych błękitnych kolorach... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny box, delikatny ale i spójny i z konkretami:) brawo Ewo !

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne pudełko, podziwiam wykończenie:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie Twoje prace są dopracowane i z klasą. Czasami nie wiem już jak wyrazić swój zachwyt.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz