środa, 5 sierpnia 2020

Sportowa

Wiem ,że nie przepadacie za tematyką sportową na kartkach.
U mnie pojawia się ona dość często, zwłaszcza z motywem piłki nożnej.
Dostałam konkretne wytyczne dotyczące tego, co na kartce ma się pojawić: boisko, logo, napis.
Ciężko ostatnio u mnie z pomysłami, postanowiłam zatem zliftować swoją kartkę.





A to mój oryginał ;-)


Kartkę dla Filipa też we wrześniu  będę robić ;-)

                                                             Pozdrawiam nocną porą :-)

9 komentarzy:

  1. świetna no u Ciebie to zwykłej kartki nigdy nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu bardzo udany lift, a tematyka do łatwych nie należy, ale poradziłaś sobie doskonale.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. sportowe to ciężki orzech,twoja karteczka aż się pali do kibica piłki

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie wyszło ! Mnie jakos piłka nożna nie przeraża, tez czasem sie pojawia u mnie ten motyw na karteczkach chłopięcych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu, super lift. Dla Ciebie żadna tematyka niestraszna.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny lift, brawo! Uwielbiam Twoje karteczki, są bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz