czwartek, 28 maja 2020

Zielono mi....

Tak jak i pozostałym dziewczynom bawiącym się z Anią:


Mam nadzieję, że zieleni jest odpowiednia ilość, konwalie w bukiecie są i motyl, zatem blliźniaki wstawiam na zabawę u Ani.



Użyte produkty:


Połączyłam 2 w 1 i pracę wykonałam w ramach  #scrap16challenge2.

Zostałam nominowana na FB przez Ulę Kułak, za co Ula ma u mnie krechę ;-) no dobra kreseczkę ;-)

A ja nominowałam Anię Iwańską, Inkę z Klonowej,Basię Niezgodę, Małgosię Grałka,Alinę Lenczewską.
Mam nadzieję, że się nie obrazicie na mnie :-) 

               Pozdrawiam nocną porą i cieszę się, że anielskie kartki wciąż się podobają :-)

17 komentarzy:

  1. Śliczny bukiecik Ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie sobie poradziłaś, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też jest zielono jak patrze na Twoją karteczkę :) :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie prezentują się te bukiety na zielonym tle.
    Pozdrawiam słonecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki, cudne bukieciki.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne bukieciki z konwaliami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie zielona kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żeby tak jeszcze poczuć zapach konwalii. Karteczka świetna i wspaniale sobie dałaś radę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu oczywiście że się nie obraziłam. Weekend przede mną to może cos zrobię :-)
    A bliźniaki są cudne . Zielono mi całkiem , bukiecik z konwaliami piękny i pięknie pokolorowany. Dziękuję za dwie cudne kartki w mojej zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. niewiarygodnie piękna, cudowne kolorowanie! zazdroszczę umiejętności:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza kartka...bardzo radosna i słoneczna:)
    Ogromnie mi się podoba !
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne karteczki Ewuniu i dziękuję za nominację... postaram się coś przygotować 🌷

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wiosenne bukiety, ślicznie wyglądają na tym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam sympatie do bliźniaków bo sama jestem jednym z nich :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz