poniedziałek, 25 maja 2020

Maj u Hubki

Ewcia Hubka na maj zapowiedziała:


U mnie chwilowo jedna zakładka. Wykorzystałam pierwszą książkę, jak przyszła mi od razu do głowy i z której najczęściej korzystam.

Zakładka dwustronna z digi stemplami Twistoon.




Wielka Księga Myśli Polskiej Danuta i Włodzimierz Masłowscy stron 1083 bez indeksu i spisu tematów.
W tej zakładce wykorzystałam cytaty o talencie.

Druga się robi, może jutro ją wkleję.

Pozdrawiam nocną porą :-)

I wklejam. Wprawdzie nie jest to ta, którą wczoraj zaczęłam, ale z cytatami z mojej ukochanej trylogii Tolkiena. Te dwa cytaty Gandalfa zapadły mi głęboko w pamięci, zresztą nie tylko one.
Wykorzystałam kolorowanki do wydruku, stemple i kredki akwarelowe. 
Nawet trybik z tektury popudrowany na srebrno znalazł swoje miejsce.







Pewnie będą jeszcze kolejne, bo bakcyl zakładkowy trwa i mnóstwo ścinków mam do wykorzystania.
Ta zakładka składa się z pięciu warstw papieru wizytówkowego, jest sztywna jak ta zrobiona na tekturce.
                       Pozdrawiam cieplutko, tym razem o wcześniejszej niż zazwyczaj porze :-)

17 komentarzy:

  1. Świetna! Te stempelki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakładka i super sentencja, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne stempelki, piękna zakładka wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska zakładka, genialna. Bardzo podoba mi się, co na niej umieściłaś, jakie przesłania, zapamiętam je sobie, wspaniała praca. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuś, świetne zakładki. Bardzo podobają mi się cytaty o talencie. Tolkiena uwielbiam. Hobbita naj. Też o nim myślałam robiąc zakładki do zabawy Hubci:)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko film oglądałam, ale bardzo lubię ten fragment z tą podróżą i śmiercią. Pięknie powiedziane :) Bardzo fajne zakładki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne zakładki Ewciu a te z Tolkiena najfajniejsze!
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładka jest świetna Ewuniu, podoba mi się :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewcia zazdroszczę trochę, że tak łatwo sobie z tematem poradziłaś.Ja się nakombinowałam jak koń pod górkę. Twoje zakładki są extra!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz