środa, 6 maja 2020

Anioł w fioletach

Porzuciłam chwilowo syrenie klimaty, ale nie magiczne.
Muszę się pochwalić, że moja butelka z misiulką tutaj wygrała w kwietniowym wyzwaniu na FB u Conie Fong i nagrodzona zostałam 3 digi stempelkami .
Stempelki wybrałam sobie sama i dzisiaj pokazuję kartkę z pierwszym wybranym stemplem.
To kartka schodkowa z uroczym aniołem .
W tle stemplowane kwiaty i motyl wycięty z arkusza papieru ITD, którym wykleiłam bazę.
Motyl i kula pociągnięte preparatem glossy finish.
Skrzydła lekko podmalowane fioletową akwarelką i posrebrzone pudrem na gorąco.






Mam nadzieję, że się spodoba obdarowanej solenizantce :-)
Pozdrawiam cieplutko :-)




Pojawiły się pierwsze butelki w wyzwaniu #17, zapraszam do zaglądania :-)

22 komentarze:

  1. Jestem pewna że się spodoba bo wyszła przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna karteczka Ewuniu.:) Gratuluję wygranej i ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu gratuluję wygranej! A anioł jest przepiękny i jak wspaniale pokolorowany. I te skrzydła ❤. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem oczarowana Ewo:):):) przecudna karteczka !!! Kolor fioletowy bardzo lubie fo tego cudny anioł !!! Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem, cudowny anioł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa jestem zauroczona, jeżeli można się jeszcze zauroczyć Twoimi kartkami !! Gratuluję wygranej i doskonałego wyboru. Ten Anioł jest przepiękny a w Twoim wydaniu kolorystycznym wręcz nieziemski.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, wyjątkowa kartka . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój anioł mnie zaczarował, jest jak z innego świata, przepiękny❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu cudeńko anioł jest piękny i ten cytat obdarowana będzie zachwycona.
    Pozdrawiam serdecznie 😇

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuś jak juz pisałam na fb - Anio w fioletach piękny!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała praca! Kocham fiolety ostatnio!I pi ęknie pokolorowana!

    OdpowiedzUsuń
  12. anielskie klimaty moge podziwiać nieustannie

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, Ewciu. I podziwiam tą anielską kartkę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. O ja cie...! Ale piękna! Jak mogłaby się nie spodobać.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anioł przepiękny i przepiękna karteczka, skrzydła wyszły cudowne.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię papiery z tej kolekcji,mam je juz pocięte i użyte do ostatniego kawałka :) cudowna karteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pod wrażeniem karta jest cudowna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny ten anioł:) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! What a beautiful image and I love the way you colored it in purple. Thank you for joining the Crafter's Castle Challenge Blog! Tracy, DT Member

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz