poniedziałek, 11 maja 2020

Powrót do tematu

U mnie znowu butelka.
Tym razem w wersji kobiecej. Butelka identyczna prawie jak poprzednia.
Zmieniłam tylko sreberko, bo resztka poprzedniego gdzieś zapodziała się wśród papierów.
Zmieniłam też napis na etykiecie i ładnie uzupełniłam stemplem część drugiej etykiety na szyjce butelki.
Po czym zasłoniłam ją bukietem kwiatów ;-)
Pod bukietem przyklejony został zegar bez wskazówek.
Wiadomo, czas w przypadku kobiet stoi w miejscu ;-)
Piękny bukiet z konwaliami to digi stempel (AuroraWings) zakupiony na Etsy.








Konwalie są, motyle są, tylko zbyt mało zieleni, żeby spełnić wytyczne zabawy u Ani.
Z pewnością bukiet ten się jeszcze pojawi ;-)
Nie mam pomysłu na ostatnią kartkę :-(

U nas leje w końcu. Tylko zimnica straszna.
Pozdrawiam serdecznie :-)


17 komentarzy:

  1. Ewuś, butelka wspaniała, bukiecik z konwaliami jest cudny! Podziwiam Twoją kreatywność :)
    Pozdrawiam tym bardziej ciepło przy tej zimnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka! A ten bukiet tych przepięknych kwiatów jest nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewcia ten bukiecik jest świetny i zdecydowanie wysuwa się na pierwszy plan.
    Cudny jet z tyki konwaliami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłową kartkę zrobiłaś, która się super prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  5. super karteczka, a jak pięknie pokolorowana. Ten bukiecik wygląda cudownie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowa kartka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, piękna butelka (fajny ten srebrny papier), a bukiet naprawdę rewelacyjny.
    Musi być zimno, bo to w końcu "zimni ogrodnicy":)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna karteczka- szampan jak ze zdjęcia:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna butelkowa karteczka, a bukiecik imponujący.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała butelka pełna kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kartka Ewuś. Dekoracyjna, wspaniale wykonana. Cudny bukiecik.
    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale bukiet ,w sam raz na uroczystość

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna, pomysłowa kartka w niespotykanej formie , cudny bukiet pięknie pokolorowany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta butelka wygląda ekstra. Podoba mi się wykończenie sreberka na szyjce butelki. Wygląda ja prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała praca!!! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. No rewelacyjna praca Ewo! Baaaardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz