sobota, 9 maja 2020

Butelka

Trafiła się mi do zrobienia kartka dla  mężczyzny, który obchodzić będzie lada dzień okrągłe urodziny.
W naszym wyzwaniu butelkowym zrobiłam kartkę butelkę dla maluszka,  leży i czeka ona na chętną osobę. Zatem postanowiłam zrobić butelkę szampana.

Butelka wykonana całkowicie według podanego szablonu.
Dokleiłam do niej jubilata, to digi stempel Twistoon, jego psa oraz kieliszki.
Kieliszki mają wzory zrobione srebrnym pudrem, brzegi czaszy kielichów i stópki potraktowane bezbarwnym pudrem, mają imitować szkło ;-)
Inne błyszczące elementy zostały pomalowane konturówkami i glossy finish.





Z tyłu miejsce na życzenia, dokleiłam jeszcze koła i kółka. 
Nie wiem co zrobić z tylną częścią stempla. 
Nie chciałam naklejać pana podwójnie, ale markery przebijają na drugą stronę, chyba samą głowę podkleję.A szary marker, tam gdzie garnitur i tak nie będzie przebijał.



                                                        Chyba nie jest zbyt dziwaczna ?

Zgłaszam swoją pracę na zabawę na:

 wyzwanie #114   https://cccdigicreations.blogspot.com/2020/05/challenge-114-for-menboys.html

wyzwanie # 129 https://creativecraftcottage.blogspot.com/2020/05/challenge-129-make-it-masculine.html



                                                            Pozdrawiam serdecznie, :-)

19 komentarzy:

  1. Mnie się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd wzięłaś tego uroczego dziadka. Mi też się szykuje kartka na poniedziałek urodzinowa i też myślałam żeby wykorzystać Twój składaczek z butelka. Dzięki za Twoje inspiracje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam starszego pana tutaj https://twistoon.com/index.php?id_product=312&rewrite=dennnisdoesntknow-digital-stamp&controller=product

      Usuń
  3. Dziwaczna ? jest piękna i wesoła

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewcia razem z Lidzią jesteście mistrzyniami pomysłów:-D Świetna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewa jest genialna !! Strasznie mi się ta butelka szampana podoba . A ten gość ze stempelka jest genialny !!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale sobie poradziłaś z tą męską kartką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, pomysłowo i z humorem - super kartka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest świetna! Nie ma przed Tobą tajemnic żaden temat, z każdego wyzwania potrafisz zrobić cudeńko, tak jak tu :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewciu, wcale nie jest dziwaczna. Świetna jest, a ten starszy dżentelmen jakże uroczy.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna, pomysłowa karteczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha rewelka! I gostek i szampan i kieliszki, nawet psiak!!! Rewelacja no!!!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fabulous masculine 3-D card and love all the elements.Thank you for joining us at CCC Digi Creations
    Carol DT x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz