niedziela, 10 maja 2020

Kolejne tulipany

Tak jak pisałam, kartka z tulipanami została zrobiona.
Tym razem tulipany różowe, bo takie ostatnie kwitną u mnie na rabatce.
Niestety zdjęć im nie zrobiłam, musiałam posadzić warzywa korzeniowe.
U nas nadal sucho, mimo, że spadł deszcz.
Wiatr i słońce szybko rozprawiły się z tą niewielka ilością wody.

Tulipany umieszczone na prostej, gotowej bazie. Dodałam odrobinę gazy i malutką drewnianą klatkę z ptaszkiem. Klatkę pomalowałam srebrnym preparatem i podsuszyłam, lekko błyszczy.
Ptaszka zostawiłam w naturalnym kolorze.
Bukiet jest okazały, nie chciałam dodawać jeszcze kwiatków, a to puste miejsce na gazie jakoś mi przeszkadzało




                                     Jeszcze dwie kartki będą dla tej solenizantki, robią się ;-)

Ponieważ pasują mi te tulipany na wyzwanie #38 "Dla dziewczyny"  autorki tulipanów https://sheepski-designs-challenges.blogspot.com/2020/05/challenge-38-for-girlz.html
zgłaszam je do zabawy.

                                Pozdrawiam nocną porą i dziękuję za pozostawione komentarze :-)

17 komentarzy:

  1. Cudna kartka! Uwielbiam tulipany, więc tym bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te tulipanki dla Solenizantki :)
    Pozdrawiam i życzę spokojnego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Bardzo mi się podoba, że tulipany wystają poza bazę:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny bukiet imieninowy w Twoim wydaniu. Nic więcej tu nie trzeba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna karteczka Ewuniu.:) U mnie w ogrodzie kwitną dwukolorowe tulipany od Ciebie, fajnie, że różne odmiany stopniowo zakwitają i dłużej można się nimi cieszyć. Na dworze pochmurno, deszczu brak. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne tulipany i piękna karteczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne tulipanki !!! Karta jest bardzo ładna,taka prawdziwe wiosenna :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu, Twoje tulipanowe kartki są takie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te tulipany Ewuniu :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne ! Taki bukiet na pewno da duzo radosci !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna odsłona tulipanów jest równie urocza. Ogromnie mi się podoba kolorystyka.
    Uściski Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka, cudny bukiet tulipanów- pięknie wygląda na tle delikatnej bazy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz