sobota, 30 maja 2020

Ulcia majowa

Zbliżający się galopem termin zakończenia majowego wyzwania u Uli i fakt, że zapowiedziano dzisiaj śnieg i zawieje w górach, spowodowały u mnie gwałtowną reakcję.
Skutkiem reakcji było błyskawiczne stworzenie prostej kartki.


Ula podała wytyczne:
1. niekończąca się kartka 
2. niebieski + brązowy, forma dowolna
3. obie wytyczne razem

Niekończącą się kartę robiłam już na wielkanoc w zabawie u Ewy Hubki, zatem formę sobie darowałam. A z kolorami wydawało się, że będzie łatwiej. I figa......

Wyszło jak wyszło, trochę inaczej niż to u mnie :


Baza  brązowa, prostokątna, pocztówkowej wielkości. Na to brązowo-beżowy papier od Craft&you.
Grafika darmowa od small wingels shop, bardzo lubię tego Rogasia, dokleiłam do niej tuszowany dół, aby nawiązywała do kuli z tymi wirującymi płatkami po potrząśnięciu. 
Niebieski guzik ze sznurkiem, cekiny, niebieska taśma papierowa dopełniają kompozycję.
No i brokat, musiałam....... no musiałam dodać blasku ;-)


I nawet za 10 razem udało się ten blask uchwycić ;-)

                           Miałam zrobić jeszcze jedną, ale poczekam, może wymyślę bogatszą 
oprawę dla Rogasia ;-)

A jutro u mnie Wielkanoc. Na kartce oczywiście. 
Tu problemu nie będzie, bo nadal żonkile rządzą w tym roku ;-)

Pozdrawiam nocną porą :-)

Pojawiają się kolejne kartki butelki- zaglądajcie, zapraszam :-)

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajna karteczka powstała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i pieknie sie srzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i inna karteczka niż zazwyczaj u Ciebie Ewuniu, ale jest prześliczna.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, prześliczna kula z uroczym jelonkiem (świetny pomysł)i kolorystyka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Te kule kojarzą mi się z dzieciństwem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa jak zawsze jest cudnie i ważna że zdążyłaś w terminie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka, błyszcząca brokatem ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie Rogaś prezentuje się na tej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna i błyszcząca się karteczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna karteczka, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam, miłego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękną kartkę wykonałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka jest super!!! jestem zachwycona!
    Ale wiesz ta forma jest inna niż u Ewki - prostsza i kwadratowa :) heheeheh... specjalnie wybrana inna ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz