piątek, 27 grudnia 2019

Wiedźmińska kartka

Żeby zmienić trochę klimaty pokazuję zaległą kartkę.
Do kompletu z pokazaną wcześniej zakładką powstała kartka dla mojego bratanka.
W tym roku zażyczył sobie wiedźmina Geralta na kartce, w związku z nowym serialem o tym bohaterze i grami, które są mu doskonale znane .

Kartka prosta, tło z cudownych papierów Under the stars, Geralt z wilkiem to kolorowanka podmalowana markerami, kredkami akwarelowymi i konturówkami.
Kolorowanka podklejona na tekturce, w tle zrobiłam srebrne kropki tuszem.




Zakładka ta z lewej :


Pozdrawiam serdecznie :-)

Dziękuję za wszystkie kartki z życzeniami, wkrótce je pokażę :-)

10 komentarzy:

  1. Wow! Ewuś, ja właśnie czytam Wiedźmina. Już drugi raz:) I obejrzałam kilka dni temu nowy serial:) Uwielbiam takie klimaty. Kartka i zakładka świetna.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna! ja własnie ogladam na Netflixie;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Idealnie wpasowałaś się z tematyką. Właśnie skończyłam oglądać "Wiedźmina" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam treści filmu ale kartka rewelacja Ewo !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Fajnie go pokolorowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta wiedźmińska kartka, wyszła cudnie. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz