poniedziałek, 2 grudnia 2019

Kolejne tipi

Pewnej pani tak się spodobała kartka Uli, że poprosiła mnie o wykonanie takiej samej formy z tą grafiką i to podwójnie.
Zamówiłam papiery z grafiką, szybko skleiłam dwa namiociki i kartki są.
Żeby nie były kopią kartki Uli dokleiłam śnieżynki i tekturkowe gwiazdki, napis też inny.
Grafiki podkreślone brokatem i bezbarwnym glossy finish pomaziałam kulki ostrokrzewu.



Numer  2



                                                     Takie grafiki to 3/4 roboty mniej ;-)

                 Zdążę je jeszcze podesłać do Uli, mam nadzieję, że się nie obrazi za plagiat .


15 komentarzy:

  1. Ewa świetna kartka i fakt grafika to połowa roboty a ta jest wyjątkowo ładna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. no pięknie! a ten brokacik na drzewku super się prezentuje, świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście śliczne są te grafiki, wspaniale je wkomponowałaś Ewciu.
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Z tym śnieżkiem i błyszczącymi kulkami ostrokrzewu wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna, a ta forma kartki jest bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ta kartka. Też sobie upodobalam ten wzór. Myślę, że moje kartki świąteczne będą właśnie w tym roku w takim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak naprawdę i tak jest kopią ;) Cieszę się, że jestem na etapie, gdzie się mnie plagiatuje ;) Grafikę też mam podkreśloną glosy i brokatem, jak się dobrze przyjrzysz :) Dziękuję za udział w zabawie :)
    P.S. Proszę podlinkuj moje imię do mojego bloga :) Dziękuję :) I nie obraziłam się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :-) Chyba Ci podrzucę tą moją panią, skoro bardziej podobają się jej Twoje prace :-)

      Usuń
    2. heheh... czasem tak bywa ;) dziękuję za link :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz