poniedziałek, 30 grudnia 2019

Elfiki, elfy, krasnoludy i pytanie

Jak już pisałam jestem w fazie zakładkowej a to oznacza, że będę Was nimi zadręczać jeszcze przez jakiś czas ;-)
Dzisiaj pokazuję dwie dwustronne zakładki  o tematyce fantastycznej czyli w moich ulubionych  tematach.
Pierwsza w wiosennym klimacie z uroczym elfikiem mleczykiem. Digi stempelek Aurory Wings zakupiony na Etsy. Kolory w tle też nawiązują do wiosny.







Druga dwustronna zakładka bazuje na kolorowankach do wydruku . Gimli i Legolas to bohaterowie trylogii Tolkiena, którą uwielbiam i którą oglądałam niezliczoną ilość w wersji filmowej.
Do książkowej wersji wracam rzadziej, bo robiąc kartki łatwiej puścić sobie film i rzucać nań okiem od czasu do czasu.






Zakładka już ma nowego właściciela, któremu bardzo spodobał się spleciony warkoczyk nawiązujący do warkoczyków zaplatanych w brodach krasnoludów.


A teraz czas na pytanie. 

Ponad dwa lata trwa nasza zabawa w cięcie i składanie papieru  czyli tworzenie kartkowych składaczków. Zastanawiam się czy nie macie już dosyć ???
Wzorów róźnych form jest jeszcze sporo, ale czy jest sens bawić się dalej?
Pomyślcie i dajcie znać w komentarzu :-)

Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim 
wszelkiej pomyślności, zdrowia, realizacji twórczych (i nie tylko twórczych) planów 
i zamierzeń w nadchodzącym 2020 roku.

21 komentarzy:

  1. Ewuś, czarujesz mnie tymi motywami fantastycznymi bardzo. Zakładki cudne - elfik-mleczyk jest śliczny, ale krasnolud... wow!
    Buziaki i najserdeczniejsze życzenia noworoczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne zakładki, Ewciu.
    Ja sobie nie wyobrażam braku kontynuacji składaczkowej zabawy. Składaczków nigdy dosyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i życzę Ci samych dobrych, pięknych dni w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś obie zakładki mnie zachwyciły. Stworzyłaś małe arcydzieła :).

    Jeśli chodzi o zabawę, to wiesz, że ja tylko podglądam ale sprawia mi, to przyjemność :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie zakładki piękne a ten stempelek przeuroczy (mając kilka zakładek ciągle biletu używam).
    Co do zabawy - z wielką przyjemnością brałam (i będę brała) w niej udział. Uwielbiam skomplikowane formy ... (tej ostatniej niestety nie dałam rady) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładki superowe. Dla miłośnika książek w sam raz na prezent. Super. Może i ja bym się skusila na te składaczki. Ale nie wiem jak. 🤯Trzeba się zapisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba, Ewcia robi kursik i jak Ci sie podoba to działasz i podrzucasz Ewie zdjecie na meila, polecam, swietna nauka i zabawa !!!

      Usuń
  7. Ewus Tolkiena nie znam ale domyślam sie ze skoro go uwielbiasz to i do zakładki wlozylas całe serducho ! A ten zolty elfik mnie zauroczył :) cudna zakładka !
    Co do zabawy to jestem w szoku ze to juz ponad dwa lata?! Naprawdę tak to zleciało ?! Wiesz, zrobiłam te wszystkie przestrzenne kartki, ktore nigdy by nie powstały gdyby nie Ty i Twoja nauka ciecia i gięcia. Rzadko robie przestrzenne karteczki, moze to błąd bo te ktore do tej pory zrobiłam i rozdalam cieszyły obdarowanych bardziej wiec moze czas na zmiany ?! Ja na pewno, mimo moich planów ograniczenia udziału w zabawach w nadchodzącym roku, kartki przestrzenne bede dalej kroić i kleić, jeśli oczywiscie Ewo bedziesz chciałam nam nadal udzielać lekcji, oczywisvie nic na sile ale ja jestem na tak ☺️

    OdpowiedzUsuń
  8. Nietuzinkowe zakładki !!! Ja raczej nie uczestniczę w zabawach blogowych, ale podglądam Wasze poczynania i muszę przyznać, że jesteście skarbnicą wielu inspirujących pomysłów. Zawsze dowiaduję się czegoś nowego i poznaję nowe metody składania papieru. Na Nowy Rok życzę szczęścia i wielu twórczych pomysłów !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne! kiedyś zrobiłam sobie zakładkę własnie z bohaterami Tolkiena :D

    wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU-bardzo piękne zakładki

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zakładki, ta pierwsza cudowna! Zauroczyła mnie ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekstra pomysł i świetne wykonanie! I ja kocham Tolkiena więc popieram takie fantastyczne realizacje.
    Wiele się nauczyłam dzięki Twojej zabawie Ewciu więc jeśli zechcesz kontynuować to na mnie możesz liczyć.
    Dziękuję za życzenia i wzajemnie - szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakładki super!!! Też jestem fanką Tolkiena :DDD. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku; wiele radości i wspaniałych pomysłów :DDD

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zakładki! i czytałoby się jeszcze przyjemniej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz