niedziela, 15 grudnia 2019

Tipi na bogato ;-)

Przynajmniej w tym roku więcej w tej formie kartek nie planuję ;-)
Kartka jest duża, ale taka była prośba koleżanki o większą kartkę niż te zwyczajne świąteczne moje.
Kartka ponownie z grafiką od Itd Collection.
Czerwony papier w śnieżynki to darmowy digi stąd ( dziękuję :-)  )

Wpasowałam ją w ostatnie w tym roku wytyczne Uli. Ula dała nam wolność wyboru minimum 3 elementów ze wszystkich dotychczasowych edycji jej zabawy.

A co ja wybrałam ?
styczeń 2016- czerwony, kwiecień -gałązka choinki, wrzesień- śnieżynka, październik -gwiazda betlejemska, są też zimowe domki z listopada 2017 i listopad 2019 forma tipi




                                       Napis mi tu nie gra ;-) Ale poprawek nie będzie :-)

                                 I jeszcze kolaż wszystkich kartek według wytycznych Uli .


Ula dziękuję Ci pięknie za ten cały rok inspirowania nas różnymi formami i cieszę się bardzo, że w przyszłym roku Twoja zabawa będzie trwać nadal:-) Las jeszcze mizerny ;-)

15 komentarzy:

  1. Cudne te twoje karteczki. Dla mnie takie formy to abstrakcja. Nie umiem ich robić, więc podziwiam u innych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mogę się tylko zachwycać, bo dla mnie to sztuka niepojęta. Piękne, perfekcyjne, po prostu magiczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne tipi, grafika od Itd przepiękna i ciekawa galeria prac.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu to naprawdę tipi na bogato .
    Bardzo efektowne wykończenie bardzo śwìąteczne.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie Ewcia! Bardzo bogato i swiatecznie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne jest Twoje tipi, Ewciu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tipi cudne , świetne sa te grafiki do wycinania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Talentu nie mam ale ile się pięknych prac naoglądam i na dowiaduję nazw technik i ich wyglądu to moje :) Piękne prace :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kartkę zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdziwie świąteczna kartka! Jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne to tipi :) Tipi to forma, która najczesiej się przewija ;)
    Ja chyba tego napisu nie dawałabym wcale.
    Dziękuję za wspólny rok kartkowania :)
    Dzięki Wam ten las będzie rósł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz