sobota, 14 grudnia 2019

Coś świątecznego ;-)

Kartka bombka ze śliczną, darmową grafiką od small wingels shop ( dziękuję :-)  )
Już bombka namiotowa z tą grafiką była klik, bardzo się mi podobała w wersji skromnej.
Ta wersja jest bogatsza w detale i też mnie zachwyca ;-)
Oprócz ćwieka dorzuciłam :gazę, stempelkowe gałązki, gipsowe kulki, tekturkową gwiazdkę, śnieżynki i napis od Lilavati ( dziękuję :-)  )
Niektóre elementy pomaziałam białym gesso i posypałam srebrnym brokatem.
Żałuję tylko, że zawieszki nie potraktowałam srebrnym pudrem na gorąco, lepiej by błyszczała :-(





                                               
                                                      Może następna wersja wyjdzie lepiej :-)
                                         
                                                               Pozdrawiam nocną porą :-)

20 komentarzy:

  1. wygląda pięknie. Świetny pomysł na dzwoneczek, cudowna koroneczka w obramowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, i pieknie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombka wygląda pięknie, cudownie się błyszczy i rzeczywiście śliczna ta koronka na obramowaniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna!!! Pięknie ozdobiona :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu w więksozści przypadków coś byśmy poprawiły na swoich kartkach, Twoje są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu cudna ta bombeczka , zawsze tak fajnie Podrasujesz te grafiki że powstają niepowtarzalne kartki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja drukuje od Small Wingels Shop takie stempelki, ale wychodzą mi zamazane, a drukuje w wielkości 9 na stronie, u Ciebie widzę, że rozmiar jest znacznie większy. Jak to możliwe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem? Jak daję polecenie drukuj to wyświetla mi możliwe rozmiary i wybieram taki, jakiego potrzebuję.Zawsze są ostre.

      Usuń
  8. Bardzo piękne i gustowne te kartki bombki. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, lubię kartki w nietypowych kształtach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz