środa, 18 grudnia 2019

Dla emerytki

Kartka ruchoma z wyzwania #14 zrobiona z  okazji przejścia naszej blogowej koleżanki Ani na emeryturę.
Ania lubi beże i brązy oraz róże.
Grafika to darmowe digi od small wingels shop ( dziękuję :-) )
Życzenia idealnie pasujące do okazji znalezione w internecie.
W środku powieliłam stemplowaną siatkę i motyw kwiatowy .
Dorzuciłam zegar bez wskazówek, bo Ania już nie musi się podporządkować czasowi ;-)







                                           Mam nadzieję, że Ani spodobała się moja kartka :-)

19 komentarzy:

  1. pewnie ,że się spodoba :)
    śliczna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu.. ba pewnie że mi się podoba a na żywo jest jeszcze ładniejsza. Dziękuję !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka i bardzo fajne życzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie i z humorem Ewuś.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyszła, Ania będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna jest ta kartka, Ewciu i na pewno się spodobała Ani.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka i piękne życzenia.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna kartka wyszła. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, zabawna, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna! Stworzyłaś wyjątkową karteczkę, baardzo mi się podoba! Pozdrawiam świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała kartka jest genialna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz