niedziela, 22 grudnia 2019

Kocia kartka

Ale ciągle w tematyce świątecznej .
Kartka dla mojej koleżanki, tej będącej we władaniu czterech kotów.
Wprawdzie doszły jej jeszcze psy, ale ja chwilowo w swoich kartkach skupiam się na jednym gatunku ;-)
Kartka w formie namiotowej, wycięta z marginesem, z uroczym stemplem  LePetiteMarket, zakupionym na Etsy .
W zestawie jest kilka kotków, zatem koci temat będzie na kolejne lata ;-)

Do kotka w skarpecie dokleiłam bombkę i gałązki ostrokrzewu oraz śnieżynki.
No, jeszcze jest napis. Blasku dodały cekiny oraz brokat.






                                                           Myślę, że jej się spodoba :-)

        Jutro wpadnę z postem życzeniowym, zapewne w nocy, bo czeka mnie pieczenie ciast.
                                                     Dzisiaj piekłam puszyste pierniczki :-)
                                                                 Pozdrawiam serdecznie :-)

10 komentarzy:

Dziękuję za komentarz