środa, 4 grudnia 2019

Jesienne klimaty ?

Tak kojarzy się mi ten kobiecy składaczek dzięki kolorystyce.
Miałam zająć się kartkami świątecznymi, ale zakupione niedawno nowe kwiatowe stempelki kusiły mnie i kusiły.
Dlatego dzisiaj szybko poskładałam papier w prosty składak i nakleiłam te kwiatki skromnie je podmalowując.







Zachwyciły mnie te papiery Under the stars  13@rts, pasują i do zakładek i na kartki .
Pozdrawiam nocną porą :-)

A dzisiaj jeszcze dokładam jesienne ciasto z dynią - idealne dla wielbicieli pierników :-)
W dodatku zrobione szybko i wymieszane łyżką - uwielbiam takie przepisy bez miksera ;-)
Przepis tutaj 



13 komentarzy:

  1. Super ta kartka, te kwiaty takie żywe. I wzór kartki skladaczka, bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuś, skadaczek świetny, jest taki ciepły przez te jesienne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne te stempelki, kartka wyszła pięknie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca!!!Też kupiłam stempelki i...leżą:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. no pięknie kwiatowa karteczka wyszła. Przyznam szczerze, że najlepsze ciasta to te bez miksera, zdecydowanie nie lubię go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te rumiankowe stempelki :) za ciastem z dyni nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też te kwiatki w całym zestawie najbardziej zachwyciły.
      I kojarzą się mi z jeżówkami, których mam mnóstwo w ogródku :-)
      A ciasto z dynią piekłam i jadłam pierwszy raz. Gdybym nie wiedziała, że w środku jest dynia nigdy bym nie zgadła, bo dzięki przyprawie piernikowej wyszedł mięciutki, wilgotny piernik ;-)A pierniki uwielbiam :-)

      Usuń
  7. Ale cudna karteczka Ewo! A ciasto zapisuje, dzieki ☺️

    OdpowiedzUsuń
  8. smakowitości,dla oka i brzuszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne stempelki i kartka piękna. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe stempelki, Ewciu, nie dziwię się, że musiała od razu powstać kartka z ich udziałem.
    Ciasto mniam mniam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz