sobota, 24 lutego 2024

Zakładki tylko...

Jakoś dzisiaj nie mogłam zmobilizować się do pracy. Rozgrzebane jajka leżą i czekają na wenę, kilka wielkanocnych kartek mam do zrobienia i pomysłu brak, zaległe ateciaki do zrobienia :(

  Tylko dwie dwustronne zakładki zdłubałam dzisiaj i zaczęłam robić zdjęcia mojej skromnej kolekcji zakładek. Planuję je pokazać już od 2 lat i w końcu czas zrealizować te plany.

Moje dwustronne zakładki. Pierwsza z digi stemplem od Veralane i hasłem podpatrzonym u Ulci.


Druga z trzmielim motywem od The GraphicFairy, embossingiem na gorąco i złotym tuszem. Muszę dorobić złote kropki na tej stronie z dwoma trzmielami, jakoś tak łyso u góry ;)


Dorzucam zdjęcie po zagospodarowaniu miejsca nad trzmielami. Napis i złote plamy trochę poprawiły wygląd :)


A to dzisiejsze zdjęcia z działki. Pierwsze krokusy już zaczęły rozkwitać, przebiśniegi i śnieżyczki się bielą, wychodzą bordowe łodygi serduszki. Ciemierniki kwitną już od jakiegoś czasu, mimo, że mróz uszkodził liście.


Mam nadzieję, że zima już nie wróci. Pozdrawiam serdecznie :)

7 komentarzy:

  1. Świetne zakładki:) I masz rację ,coś na górze nad trzmielami by się przydało .Ja bym chlapnęła czymś błyszczącym fioletowym lub zielonym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne zakładki, zwłaszcza te trzmielowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa nadzieję co do powrotu zimy to możesz mieć aczkolwiek głowy bym nie dała za to. Co do zakładek to wiesz ze mam niezłego świra na ich punkcie. Fajne te zakładki stworzyłaś . Ale jak bym miała wybierać to wolę te z ćmielami , też mam niezłą kolekcję zakładek a używam cięgla tej samej niestety .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakładki. Trzmiele są cudowne
    Ja tak jak Ania mam ich mnóstwo, ale nie używam, najczęściej zakładam paragonem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakładki. :)
    Też nie mam ochoty na powrót zimy, ale natura rządzi się własnymi prawami.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty nie masz weny? Nazywasz swoją pracę "Tylko dwie zakładki?" Człowieczko!!! Chyba powinnaś napisać raczej Aż!!! Przecież to takie piękne i nadziubałaś się pewnie przy tym. Doceń się:))) Trzmiele superowe. Jak czytam u innych to wiosna chyba przyszła do większości z nas. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha ale fajne zakładki, bardzo mi się podobają a Wiosenne kadry szczególnie, uwielbiam ten czas !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz