sobota, 3 lutego 2024

Słoneczniki

 Ponownie wykorzystałam trzmielową grafikę i stempel kupiony w Action, żeby zrobić słoneczne kartki. Dwie kartki wielkości A6 czyli pocztówkowe z resztek papierów podmalowane złotym tuszem.


                                                                   Wspólne zdjęcie :

                                         Do kompletu powstała jeszcze dwustronna zakładka :

                                             Tym razem więcej zdjęć zamieściłam w poście ;-)

                                                                Pozdrawiam serdecznie :)

9 komentarzy:

  1. Piękna kartka Ewuniu, śliczne słoneczniki. Pszczółki i inne owady z ich rodziny to nie moja bajka. Jedynie w dzieciństwie kochałam Pszczółkę Maję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam trzmiele:) Cudny ten stempel. Śliczne prace.
    Pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ten kwiatek:) Super praca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te Twoje kartki i super zakładki. Motyw słonecznika lubię , trzmiela nie koniecznie, ale pasuję do tych słoneczników.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Słoneczne kartki i zakładki są śliczne.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudności. Przywodzą na myśl pełnię lata.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie prezentuje się ta kartka i dwustronna zakładka :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, uwielbiam błonkoskrzydłe owady, śliczne prace z nimi wykonalas 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz