wtorek, 27 lutego 2024

Kolekcja zakładek- wyszywane

 Jak wiecie lubię robić zakładki i zbierać. Wykorzystuję do tego resztki papierów, przez co moje zakładki są do siebie podobne. Czasami pojawia się na nich embossing na gorąco, czasami papiery o innej strukturze, "szybki", ale zawsze są to zakładki papierowe. Najczęściej w drodze wymianek dostaję zakładki wykonane z papieru, ale zdarzają się też te, wykonane z innych materiałów i innymi technikami. 

   Postanowiłam swój niewielki zbiorek obfocić i pokazać. Myślę, że rozpoznacie swoje :)

Na pierwszy ogień idą zakładki wyszywane. 

W tej technice mam najwięcej zrobionych haftem krzyżykowym:







I jedyna jak na razie z haftem matematycznym z jednej strony.


11 komentarzy:

  1. Świetne zakładki. :)
    Też wykonuję i zbieram zakładki, choć niektóre z wykonanych wędrują jako prezenty i z blisko 200 zakładek, w moim zbiorze pozostało chyba 30-35.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo, pewnie też około 200 zrobiłam. Sobie zostawiłam tylko kilka. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Wszystkie super. I ja mam kilka haftowanych od Dziewczyn i są w użyciu na codzień. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zakładki Ewuniu. Ja mam tez ich mnóstwo, bo te które dostałam są tak ładne, że żal mi ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kolekcja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna są , też je zbieram. Pierwsza z tym piórkiem jest chyba moja bo ja robię tylko wyszywane krzyżakami !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zakładki Ewuniu. Ja też zbieram zakładki, ich nigdy za dużo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe śliczne prezenciki 😀 ja mało zakładek mam ma swoim koncie ale to fajny niezobowiązujący prezent 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz