środa, 21 lutego 2024

Podziękowanie

 Podziękowanie dla pani prowadzącej zajęcia logopedyczne z małym uczniem. 

Wytycznych było sporo odnośnie wyglądu tej młodej pani: kolor włosów, okulary, sposób siedzenia. Wykorzystałam digi stempel od Magudy, przerabiając go trochę, aby pasował do wytycznych. W tle za młodą kobietą umieściłam plansze logopedyczne oraz maskotki.


Pani nosi duże okulary w przeźroczystych oprawkach, szkło pominęłam a oprawki zrobiłam konturówką.



Mam nadzieję, że karteczka się spodoba.

Pozdrawiam serdecznie :)

7 komentarzy:

  1. Fajna karteczka, choć moje pierwsze skojarzenie jak ją zobaczyłam to ciąża. Mam nadzieję że Pani nie będzie miała takiego skojarzeni i karteczka jej się spodoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, pomysłowa kartka! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. I to jest najlepsze, że można zrobić jedyną niepowtarzalną karteczkę na życzenie. Super wyszło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna , pełna energii karteczka :) Grafika super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno Pani się spodoba! :) Śliczna wyszła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz