piątek, 9 lutego 2024

Pierwsza pisanka

 Pierwsza pisanka styropianowa wykonana. Baza pomalowana delikatnie jasnobłękitną farbą akrylową, na to przyklejona gaza, koronka i sznurek. Ozdobiłam jajo filcowymi kwiatkami, atlasowymi aplikacjami, papierowymi różami i gałązkami. Do tego kulki styropianowe w dużej ilości.




                                Zastanawiam się czy pomaziać gessem kulki i te błękitne kopułki.
               
                                          Jako ozdobę domową posyłam na lutową zabawę u Splocika


                                  Będą kolejne jaja, ale chwilowo brak pomysłu jak je ozdobić :(

                                                                  Pozdrawiam serdecznie :)

8 komentarzy:

  1. Śliczne i dekoracyjne jajko. :)
    Jajko zgłosiłaś do zabawy z przysłowiami, a u siebie piszesz, że zgłaszasz do zabawy Małe Dekoracje - proszę popraw zgłoszenie.
    Proszę sprawdzaj, gdzie zgłaszasz swoją pracę, bo ja prowadzę dwie zabawy i miło byłoby, gdybyś w swoim poście podała link do galerii, do której zgłaszasz swoje dzieło.
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu lutego.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie ogarniam tego zgłaszania prac do zabawy:( Linkować ciągle ten pierwszy post?

      Usuń
  2. SUPER Ci się ozdobiło to jajo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna! Taka delikatna i pastelowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ozdobiłaś to jajo. Będzie fajna dekoracja na Wielkanoc.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna dekoracja☺️☺️ Pozdrawiam ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz