piątek, 30 kwietnia 2021

Idzie nowe

 Koleżanka w zeszłym roku zmieniła stan posiadania i miejsce zamieszkania. W związku z poluzowaniem obostrzeń wybrałam się wraz z dwiema koleżankami zobaczyć jej nowe mieszkanie. Wiadomo, z pustymi rękami nie pojechałyśmy, ja dodatkowo zrobiłam karteczkę.

Karteczka sztalugowa z drzwiami w jej ulubionych zieleniach. Nie wiem czemu ubzdurałam sobie, że ma białe drzwi wejściowe. Są brązowe. UHaKowe papiery, ten mocniejszy zielony ze świątecznej kolekcji. Ale słowa: miłość, pokój, nadzieja, szczęście pasują na taką okoliczność.





Niestety nie zdążyłam zrobić kartki do drugiej mapki w zabawie Ani i wstawiam dwie wykonane. Wiem, narażam się tym wstawieniem na "ostatnią chwilę" na straszne gromy, ale trudno, tak czasem bywa, że plany się rozmywają 🤔 




Pozdrawiam wieczorową porą 😀

9 komentarzy:

  1. Ewa, super wymyśliłaś te drzwi, to świetne bo za drzwiami coś nowego, coś nie oczekiwanego i z takimi życzeniami z pewnością wszystko ułoży sie pomyślnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna karteczka i taka „inna” ale jak zawsze u Ciebie Ewo , dopasowana do okoliczności i do odbiorcy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, pomysłowa i na pewno bedzie stała jako ozdoba w nowym mieszkanku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu, składaczek idealny na tę okazję. A białe drzwi fajnie współgrają z kolorystyką kartki.
    Wiosenne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na kartkę na nowe mieszkanie :).

    Ta z kwiatami też mi się podoba :).

    W drugiej stempelek mnie trochę przeraża ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu nie ma złości i gromów, a wręcz przeciwnie, cieszę się, że są karteczki w mojej zabawie. Mnie się wszystkie twoje kartki podobają zawsze !! Masz niesamowite poczucie smaku, wszystko u Ciebie zawsze do siebie pasuje:-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka z drzwiami i w nietypowej formie to świetny dodatek do upominku. Bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz