piątek, 9 kwietnia 2021

Kwiecień u Inki i zakładki

 Czyżby "Dzień świstaka"? 😆😆😆

Oczywiście, że nie! Poprzedni post dotyczył wyzwania marcowego, dzisiejszy dotyczy aktualnych wytycznych.


12 tagów na 2021 rok - kartka z "luźnym" tagiem

Tag w swojej najczęściej używanej w przyrodzie roli ;) czyli jako przywieszka.

Nie wiem czy moja interpretacja zyska przychylność, bo mój luźny tag dzięki kolorystyce wtopił się w tło kartki. Był to efekt zamierzony. Kartka ma formę namiotową, w wyciętej części znajduje się anioł przyklejony do taga. Tag zawieszony jest na ogniwie łańcuszka. Ogólnie kartka jakoś rozminęła się z moimi oczekiwaniami. Chyba niepotrzebnie dodałam czerwone elementy, jakoś mnie razi ten nadmiar kolorów. Albo anioł na chmurce powinien być mniejszy, wtedy proporcje byłyby lepsze.





                                                       Sam tag odwrócony do tyłu kartki:



Proszę o konstruktywną krytykę.

Zrobiłam jeszcze dwie zakładki, chwilowo jednostronne, bo nie miałam czasu szukać pasujących ścinków na drugą stronę bazy.


                                            
                                                             Pozdrawiam nocną porą  😀

17 komentarzy:

  1. Sprytnie, sprytnie :) Pewnie, że taki tag z aniołkiem bujającym w "obłokach" może być! czerwony mnie tu nie razi, a skoro tag miał się wtopić, to efekt uzyskałaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa, bardzo ciekawa forma pierwszej pracy. Całość cudna. Ma klimacik. Aniołek wydaje mi się w odpowiednich proporcjach - nic tu nie zgrzyta, wszystko pasuje:) Zakładki świetne.
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Ty marudo. Wszystko wygląda świetnie a ta się czepia. Jeśli mogę pomysł podrzucić to może jedynie obramówkę Taga w jakimś jaśniejszym kolorze żeby się odznaczał od tła.
    Aniołek jest świetny, łącznie z całą kartką. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, jak pisałam w poście wtopienie taga w tło było zamierzone. Chciałam, żeby aniołek wyglądał na bujającego się na samej chmurce 😀

      Usuń
  4. Świetne prace Ewciu, aniołek na tym tagu wyglada bardzo ładnie, pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykła forma. Ślicznie ja wykorzystałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, super pomysł z tym tagiem, całość wygląda bardzo harmonijnie, Kartka jest piękna, choć może faktycznie biała poinsecja i jasna bombka bardziej by się komponowały z całością. Co nie znaczy wcale, że ta czerwień tu razi.
    A zakładki jak zawsze wspaniałe.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny pomysł na umieszczenie luźnego taga! Kartka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuś kartka jest śliczna. Tag super wygląda, bo daje efekt 3D :).

    Chyba rzeczywiście ten czerwony troszkę napsocił ale i tak jest super :).

    Zakładki są cudne :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie sie pomysł i wykonanie bardzo podobaja Ewo! Swietnie aniołek buja sie na chmurce :) jak dla mnie bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu, kartka rewelacyjna,a zakładki pięknie się prezentują. Pozdrawiam serdecznie 🌺

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się drewniana stajenka ze żłóbkiem. Aniołka bym zmodyfikowała, wydaje mi się za ciężki ale pomysł i konstrukcja kartki owszem. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł extraśny! Karteczka bardzo oryginalna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja tam uważam, że wszystko wyszło miodzio i wszystko do siebie pasuje :-)
    Zakładki piękne :-)Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny pomysl z wykorzystaniem formy namiotowej. Baaaardzo mi sie podoba ❤❤❤ i cudownie, ze zrobilas tyle ujec. Pieknie wyszlo ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka super, zakładki też przepiękne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz