sobota, 1 maja 2021

Tniemy i gniemy # 23

 Na kolejne 2 miesiące naszej zabawy wybrałam łatwą formę dającą wiele możliwości zaginania.

Przypominam, że najlepiej ją sobie rozrysować na kartce papieru ksero.

Do dzieła!

1. Z papieru wycinamy prostokąt o wymiarach 16 cm x 24 cm. Pierwszy wymiar oznacza wysokość kartki. Prostokąt dzielimy na 3 równe odcinki po 8 cm.


2. Pierwsza  część od lewej jest czysta. Drugą i trzecią część dzielimy na pół i odmierzamy od góry i dołu po 3 cm. Punkty łączymy ze sobą według schematu. Czerwone linie oznaczają miejsce rozcięcia, niebieskie zagięcie kartki do góry, zielone zagięcie do środka. Zauważcie, że linie zielone biegną tylko do czerwonych linii oznaczających rozcięcie i na krótkich odcinkach  nad liniami czerwonymi.


3. Zaginamy kartkę:




Widok z góry:


Lewa strona  czyli tył kartki:


A jak potniemy sobie panel środkowy na kilka części to wyjdą takie małe szufladki:



Niestety nie zrobiłam jeszcze kartki w takiej formie. 

Jak sobie przesuniemy te boki wystającego elementu, to będzie on węższy.

Myślę, że coś wykombinujecie. Ja postaram się załączyć jutro moją komunijną kartkę w tej formie oraz banerek.

Załączam komunijną kartkę. Zrobiłam też zdjęcia wyklejonej bazy:









banerek do wyzwania :


Kartki nie zrobiłam, ale losowanie przydasiowego drobiazgu przezornie zaraz na początku przed rozrysowaniem formy się odbyło. Padło na Małgosię, adres mam, proszę tylko o cierpliwość. Pod koniec tygodnia lub na początku następnego postaram się dotrzeć na pocztę .


                                                            Pozdrawiam nocną porą 😀

                                                                 NASZE  PRACE :
                                          
                                                                   Rozpoczynam kolejkę 😉
                                                      Ewa 

                                                                               nr 2






                                                                       Ania 


                                                                   Małgosia X


                                                     Teresa




8 komentarzy:

  1. świetna mam dwie do nadrobienia muszę w końcu usiąść do swoich tematów..miłego wekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, ale się do mnie szczęście uśmiechnęło! A forma składaczka jest super, zaraz zapisuję schemat w moim notesie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze to gratuluje Małgosi !! Kartka z kolejnego składaczka bardzo mi się podoba, trudna nie jest tak myślę. Dzięki Ewa za zabawę i czekam wobec tego na nowy banerek :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Link do Posta już zapisałam. Cieszę się, że już jest nowy składaczek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nowy składaczek,wydaje się, że nie jest trudny. Twoja karteczka komunijna śliczna zawsze podziwiam Twoje malowanie. Gratulacje dla Małgosi.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Malgosi a kolejny składaczek bardzo ciekawy, bardzo :):):) Bede działać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały kursik. Bardzo lubię ciekawe formy kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesująca forma i pierwsze śliczne kartki już są. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz