środa, 14 kwietnia 2021

Tradycyjnie mały przerywnik

Przerywnik, ale nie wiem od czego 😆

Po lifcie kartki Uli powstała pasująca do niego zakładka dwustronna. Oczywiście ścinkowa. Pierwsza strona ze stemplami i zębatkami, druga strona skromniejsza- tylko gwiazdki.




Dzisiaj czas zmitrężyłam na zrobienie pierniczków według nowego przepisu, zatem powstała tylko zakładka dla wielbicielki róż. Wykorzystałam piękną wykrojnikową różę od Ani Iwańskiej. Druga strona jest ze stempelkami.





No nie tylko pieczenie zajęło mi czas, bo i książka wpadła mi w ręce 😆

A tak już było przed tą zimnicą co do nas wróciła 🤔


Pozdrawiam wieczorową porą 😀 

12 komentarzy:

  1. Ewo swietnie tworzysz!!! Brawa dla Ciebie, zakładka do kartki Uli jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobnie jak kartka jest cudna zakłądka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne, rożnorodne te Twoje zakładeczki :) Ta z wróżkami i róża - magiczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze pięknie i zawsze ze smakiem. Skąd ty masz te pomysły?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu, Twoje zakładki są super.
    A u mnie pada śnieg:(
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. No i kto by pomyślał że ta róża będzie pasować na zakładkę. Super Ci wyszły obie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zakładeczki! I widzę laviniowe stempelki! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. I masz komplecik kartki i zakładki jak znalazł. Fajne te srebne dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i magiczne zakładki, kwiaty ślicznie zakwitły - cudna wiosenna rabatka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prace u ns pada i ziąb. wiosna sie wyniosła

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz