środa, 1 kwietnia 2020

Wielkanocne zające

Kolejny raz zagościły na moich karteczkach zające .
I nie są to ostatnie kartki w tym temacie ;-)
Wprawdzie sama zgodnie z zaleceniami kartek nie wysyłam, ale niektórzy poprosili o ich wykonanie i muszę się z tego wywiązać ;-)
Ale ciężko mi to idzie, jakoś nie mogę się zorganizować :-(
Mam niedokończone jajo robione na lajwie Świerów Rękodzieła, zakładki, które robię dla dzieci na apel Reni i inne rzeczy.




Kolejne się robią ;-) 

                 Musze się jeszcze pochwalić, że moja anielska kartka zdobyła wyróżnienie 
w marcowej zabawie na FB i została wybrana do Top 3:


Dziękuje pięknie za to wyróżnienie :-)

Pozdrawiam serdecznie i życzę wytrwałości i cierpliwości  :-)

11 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia, Ewuniu!
    A karteczki z zającami są niezwykle sympatyczne :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Karteczki z zajączkami są śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! A jak widzę moje ukochane petity, to aż sama sie uśmiecham:-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu gratuluję wyróżnienia, należało się jak nic !!. Zające są urocze, ale u mnie niezmiennie pierwsze miejsce wiodą Twoje żonkile w wazonie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wyróżnienia. Piękne kartki, a jaki tam świecący wazonik na jednej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia a karteczki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się te zajączki :) Śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewulka, gratuluję wyróżnienia. Świetne są te kartki z zajączkami.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wyroznienia Ewo a karteczki królicze swietne, bardzo ładnie kolorujesz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz