niedziela, 26 kwietnia 2020

Druga rocznicowa

Oczywiście, druga kartka dla tej samej pary jubilatów.
I zrobiona w ekspresowym tempie, bo czasu zabrakło na przemyślenie tematu.

Nawiązałam w niej kolorystycznie do 50 rocznicy czyli złotych godów.
Wykorzystałam piękną, złotą, ażurową ramkę, którą kiedyś dostałam i nie miałam na nią pomysłu.
Bazę wycięłam ze złotego papieru wizytówkowego. Na bazę nakleiłam papier wizytówkowy w gwiazdki. Na ażurowej ramce napis i gaza z kwiatami tekturkowymi i wykrojnikowymi.
Cekiny opalizujące na różowo, w rzeczywistości są żółtawe.




Myślę, że jest równie elegancko jak w wersji z łabędziami.

Pozdrawiam serdecznie, zachęcam do zaglądania do naszej galerii z pracami z ostatniego wyzwania.
W maju zgodnie z sugestią Ewy / Hubki będziemy tworzyć butelkę.
Ale czy tylko taką do karmienia dzieci ? To się jeszcze okaże ;-)

16 komentarzy:

  1. Zgadza sie. Tak karteczka jest rowniez elegancka :) do tego złoto dodaje szyku i jest stosowne do okazji .... No ale łabędzie mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna i elegancka karteczka, idealna na 50 gody :) Pozdrawiam cieło

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu, kartka jest przepiękna, elegancka i idealnie dopasowana do okazji. I znów mam pytanie:) - cóż to za fantastyczna czcionka?
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Małgosiu czcionka to Scriptina Pro. Nie wiem skąd ją mam, ale dla pewności zajrzyj tutaj https://321startdiy.pl/category/fonty/

      Usuń
  4. Ewciu jest cudnie to złoto na złotą rocznicę to strzał w dziesiątkę !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamknęłaś w tej kartce prostotę i elegancję równoczesnie. Perełka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna karteczka, cudownie błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo elegancka kartka na tak piękną Rocznicę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie dopasowujesz prace do okoliczności. Cudna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba. Zauważyłam że czasem kiedy brakuje mi go na wykonanie czegoś to przychodzą najlepsze pomysły.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz