środa, 29 kwietnia 2020

Tulipany dla Ani, podejście 2

Moje drugie podejście do tulipanowego wyzwania u Ani.

Tym razem kartka imieninowa na czerwonej bazie, z czerwonymi tulipanami i sercami w tle .
Czyli trzy wytyczne zrealizowane.
Kartka  schodkowa trochę innego typu. Środkowy schodek jest wyższy, a ten zanim niższy.
Tulipanki malowane głównie akwarelkami.





Imieninowa i obie wielkanocne wędrują na zabawę u Ani.





Mam jeszcze wydrukowany jeden tulipanowy bukiet, zatem kolejna kartka powstanie.
Pozdrawiam serdecznie :-)

20 komentarzy:

  1. Cudo Ewuniu.:) Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są te tulipany. Wycinasz je ręcznie? I forma kartki bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ręcznie wszystko wycinam. Nie posiadam maszynki do wykrojników :-)

      Usuń
  3. Fantastyczny jest ten bukiecik, jestem pod wrażeniem wycinania tych tulipanów, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu piękna kartka i te cudowne kolory wspaniały bukiet wspaniale prezentuje się w takiej formie..
    Bardzo energiczny kartka.
    Pozdrawiam serdecznie 🌞

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna cudna tulipankowa kartka, Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny bukiet tulipanów :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna ta schodkowa! Też się przymierzałam do tej formy, ale wyszło inaczej.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne są te Twoje karteczki :) zresztą jak zawsze - każda jest niepowtarzalna. Ale tak jak nie lubię różowego, tak ta z różowymi tulipanami podoba mi się bardziej :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu tak jak pisałam już wcześniej obie kartki sa genialne !! ten bukieciki tulipanów niezmiernie mi się podoba i w każdej formie wygląda genialnie .
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka- rewelacyjnie wyszły Ci tulipany!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny jest ten bukiet tulipanów. No i ta kartka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały bukiet tulipanów, rozłożysty i piękny. Świetnie wygląda na takiej przestrzennej formie - ślicznie wyszło Ewuniu.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajną kartkę zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały bukiet, wspaniale oprawiony. Kartka jak to u Ciebie bywa rewelacyjna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz