czwartek, 23 kwietnia 2020

Rocznica ślubu

Pięć lat temu robiłam dla jubilatów kartkę z okazji szafirowych godów.
I zdziwiłam się bardzo, gdy poproszono mnie o wykonanie kartki na kolejną rocznicę .
Nawet nie zdawałam sobie sprawy, że to już minęło tyle lat.
Zainspirowałam się lajwem na FB Świry Rękodzieła Inspirują  i postanowiłam, że rocznicowe łabądki tym razem wylądują na kartce schodkowej.
W tle papier w złote róże, stemplowane kwiatki popudrowane na gorąco złotem.
Okrągły stempel z liczbą wspólnie przeżytych lat też zyskał trochę blasku.

To nie jest pierwsza moja schodkowa kartka, ale z pewnością jest to forma rzadko spotykana u mnie.




Te dostojne łabędzie pasują mi na takie rocznicowe kartki.

Pozdrawiam wieczorową porą:-)

13 komentarzy:

  1. Pięknie to wygląda Ewuś! tak, te łabedzie sa takie dostojne, że bardzo pasują na taką wspaniałą rocznicę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie pasują te łabędzie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękna. Łabędzie są prześliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie błyszczy ten złoty embossing :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewa, piękna kartka! Labędzi motyw świetny. Cudo
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna kartka, Ewciu. Czy te łabędzie to stempelek? Jeśli kiedyś pisałaś, to wybacz pytanie, ale mam sklerozę:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, to urocza i dostojna para łabędzi a kartka wygląda wspaniale.
    Miłego weekendu Ewciu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. EWa ta kartka jest genialna !! Łabądki z dodatkiem złota i ta schodkowa forma skradły moje serce. Cudo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!!!! Ale czad! Cudo ta karteczka !!! ;) baaardzo elegancka ! Brawo Ewo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudna karteczka.Te łabędzie ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz