wtorek, 14 kwietnia 2020

Tulipany dla Ani

Kto bierze udział w całorocznym kartkowaniu z Anią, ten wie, że chodzi o wytyczne na kwiecień.


Zaczęłam realizację od wykonania kartek świątecznych z motywem tulipanów i serca.
Bukiet tulipanów wyszedł spod tej samej ręki co żonkile i tak samo mnie zachwycił.
Autorka ma jeszcze inne bukiety w swojej ofercie digisków, pewnie się kiedyś jeszcze skuszę ;-)

Wprawdzie pierwsza kartka ma czerwone tulipany i pisanki, ale wiem, że Ania woli większe płaszczyzny w podanym kolorze. Dlatego te dwie karteczki zaliczam do grupy z 2 wytycznymi: tulipany i serce. Te cudne bukiety tulipanów malowałam kredkami akwarelowymi i markerami.




Jeszcze ich nie zgłaszam, bo mam zamiar dorobić wersje czerwone według wytycznych.
Myślę o kartkach imieninowych, może podziękowaniach, zobaczymy, co wyjdzie.
Ale dzisiaj miałam inny temat do przerobienia, tulipanki odłożyłam na później ;-)

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za piękne komentarze pod kartką z dłońmi :-)

Ps. Zapisałam się na kolejne warsztaty z Anią Soprano :-) Ciekawe co z nich wyniknie ;-)

10 komentarzy:

  1. Urocze, wiosenne kartki Ewuniu, bukiety tulipanów wyglądają wspaniale.
    Przesyłam poświąteczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tulipany. Twoje kartki z tymi kwiatami bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są te tulipany i Twoje kartki, Ewuniu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachniało prawdziwą wiosną. Piękne karteczki i bardzo pomysłowe. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają te karteczki. A tulipany bajecznie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  6. no proszę, jakie piękne tulipany. Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewa cudne są w obu wersjach ale żonkili nic nie przebije :-). Wersja różowa chyba bardziej, przypadła mi do gustu. A na warsztaty z kolorowania też sie zapisałam, choc jestem kompletna noga w tym temacie :-)
    Pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne! Uwielbiam tulipanów bukiety :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz