czwartek, 2 kwietnia 2020

Kolejna błyskawiczna

Zajęła mi trochę więcej czasu, bo wycinanie tych jeżówek jest nieco pracochłonne.
Okrągłe urodziny osoby lubiącej zielenie, kwiaty, figury i liczby.
Prosty składaczek z pięknym wzorzystym digi tłem.
Nawiązaniem do figur jest tekturka w kółka, a liczby i szóstka przy haśle kodowym.



                                                             Jakaś taka bez polotu :-(
                      Dochodzę do wniosku, że brak pomysłów to efekt niedotlenienia mózgu ;-)
                                                   Przydałoby się iść na działkę, ale jak ?

                                                              Pozdrawiam nocną porą :-)

14 komentarzy:

  1. Mnie sie podob, zwłaszcza te precyzyjne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu mi bardzo się podoba! Jeżówki są tak piękne, że więcej nie potrzeba. Chociaż przyznaje mi również dużego dotlenienia brakuje. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jężówki i piękna kartka.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo...przypomniałas mi o tych kwiatuszkach, jeszcze nigdy nie robiłam z nimi pracy, a sa takie fajne! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to bez polotu? Świetna jest.
    Jeżówki są piękne, Ewciu.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. miło podziwia się twoje prace

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie narzekaj, bardzo fajna kartka, zawsze coś oryginalnego wymyślisz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie bez polotu tylko stonowana:) Mnie się podoba a jeżówki wyszły świetnie.
    Pogoda się poprawia wiec może uda się trochę dotlenić.
    Uściski Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałości Ewciu, podoba mi się ogromnie! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne jeżówki! pięknie zdobią kartkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała pomysłowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz